wampir energetyczny mnie wyssał

141. Data: 2012-11-05 10:43:35

Temat: Re: wampir energetyczny mnie wyssał
Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:38, Ghost pisze:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Taaa, charakterystyczne.

to zamiast wyleźć jak mężczyza dac kwiotki
to targo mie za warkoce hej! pAskudnik jeden

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

142. Data: 2012-11-05 10:46:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> to zamiast wyleźć jak mężczyza dac kwiotki
> to targo mie za warkoce hej! pAskudnik jeden

cusz, nie poradze, ze łon taje ino mo kfiotki jak wyzy

143. Data: 2012-11-05 10:49:40

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 05 Nov 2012 10:37:38 +0100, ISKA napisał(a):

> piszę :))) schowałam sie na amen od wszystkich
> znanych mi osób, teraz to dopiero
> jestem incognito :P

> dorzucam jeszcze moc życzeń
> na zdrowie :)

Jako nieprzesądna dziękuję :)

> tak tak, tylko tak mówisz ;) :P

Matkoboska, znowu fotkie mam pokazać? ;))

M.

144. Data: 2012-11-05 16:36:27

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo celne i prawdziwe zwlaszcza w tym przypadku.
:)

145. Data: 2012-11-05 21:04:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-04 18:25, Ikselka pisze:

> Dla mnie też największą przyjemnoscią jest, kiedy ktoś odpoczywa, odpręża
> się, lubi być w moim towarzystwie, w moim domu, przy moim stole. Kiedy ktoś
> mnie odwiedza, potem zawsze słyszę, że własnie tak się u mnie czuł :-)
> Jednak istnieje jakaś rozbieżność odczuć na mój temat i jest ogromna jeśli
> wziąć pod uwagę internet. To mnie nie dziwi. Cóż, to wada tego medium, że
> tutaj spotykają się PRZYPADKOWI ludzie...

Tutaj spotykają się ludzie, którzy najczęściej mają okazję poznać
poglądy innych osób bliżej, niż poglądy znajomych w realu. Nie uwierzę,
że ze znajomymi porusza się takie spektrum kontrowersyjnych i trudnych
tematów.

--
Paulinka

146. Data: 2012-11-05 21:13:35

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 22:04, Paulinka pisze:

> [...]
> poglądy innych osób bliżej, niż poglądy znajomych w realu. Nie uwierzę,
> że ze znajomymi porusza się takie spektrum kontrowersyjnych i trudnych

słuszność!

--
Jestę Aniołę...ale twarda zemię sztuka!

147. Data: 2012-11-05 23:46:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-05 11:39, Ghost pisze:

> etam, tylko lebiode powk...my

Jakiś mało interaktywny un. Ale może się jeszcze rozkręci.

148. Data: 2012-11-06 07:59:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiś mało interaktywny un. Ale może się jeszcze rozkręci.

Jest szansa, ze pociagnie temat magii - pamiec wody mu zagrala, nie wiadomo
jak bardzo, bo to zapewne tylko wlazenie w xdupe.

149. Data: 2012-11-06 08:07:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wziąć pod uwagę internet. To mnie nie dziwi. Cóż, to wada tego medium, że
> tutaj spotykają się PRZYPADKOWI ludzie...

Tak, Ty zaś w realu spotykasz same NIEPRZYPADKOWE przypadki.

qr.a
--
takie natężenie szaleństwa tutaj nie może być przypadkowe

150. Data: 2012-11-06 21:00:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Nov 2012 09:07:09 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-11-04 18:25, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tak, Ty zaś w realu spotykasz same NIEPRZYPADKOWE przypadki.
>
> qr.a

Owszem, przeciez pisałam, ze WYBIERAM sobie znajomych. Jak widzisz jestem
spójna.
(by XL)

Dla Aichy;)
Seks katolicki jest radosny i urozmaicony. Bo tak.
na dobranoc oddziałowi psp
Ogłoszenie
"We wsi wszyscy wszystko o wszystkich wiedzą"...