Re: wapno na trawnik?

Data: 2006-11-24 20:45:58
Temat: Re: wapno na trawnik?
Od: "Jago" <j...@c...pl>

Hmmm, no wlasnie, - u mnie dolomit juz nie dziala, trenowalam w zeszlym roku
w roznych dawkach z zerowym skutkiem. Nastepna sprawa, - to moze dziwne, ale
u mnie mech nie rosnie wcale w miejscach zacienionych tylko wprost
przeciwnie - na samym srodku, pokrywa rowno cale wypalone przez tegoroczne
slonce kolo o promieniu ok 2,5 m. W miejscach zacienionych rosnie sobie
piekna bujna trawka... :-))