wazne pytanie?

1. Data: 2002-07-21 19:18:53

Temat: wazne pytanie?
Od: "octopus" <o...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jest najlepszy sposob na golenie nog?

1. Data: 2002-07-21 19:19:30

Temat: Re: wazne pytanie?
Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik octopus <o...@k...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahf1ah$me0$...@n...kdt.de...
> Jaki jest najlepszy sposob na golenie nog?

nie gole . uzywam kremu depilujacego albo wosku na zimno
==
annaM

1. Data: 2002-07-21 19:19:51

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki jest najlepszy sposob na golenie nog?

tzn.? bo goli to sie wylacznie maszynka do golenia? chodzi ci o
depilowanie? i co rozumiesz pod pojeciem "najlepszy", bo kryterium
moze byc:
- najtanszy
- najmniej bolesny
- powodujacy najwolniesze odrastanie

1. Data: 2002-07-21 19:33:39

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"octopus" <o...@k...de> wrote in message news:ahf1ah$me0$1@news.kdt.de...
> Jaki jest najlepszy sposob na golenie nog?

Nie ma czegoś takiego jak najlepszy sposób na golenie nóg.
Wszystko zależy od danej osoby. Ja przeszłam jak na razie przez wszystkie
sposoby oprócz laseru i z żadnego nie jestem zadowolona.
Moje siostry golą żyletką i wyglądają super, mnie po żyletce potwornie bolą nogi.
Używam depilatora, ale po ostatnim razie stwierdziłam, że nie ma głupeszej metody.
Zostaje mi tylko laser, do którego jeszcze nie mam zaufania.

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-07-21 20:13:36

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia Haliżak tak oto pisze:

> Zostaje mi tylko laser, do
> którego jeszcze nie mam zaufania.

A krem depilujący? Ja używam "Veet" i jestem naprawdę bardzo zadowolona.

Nixe

1. Data: 2002-07-21 21:38:12

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.

> A krem depilujący? Ja używam "Veet" i jestem naprawdę bardzo zadowolona.

Moje siostry tez go uzywaja i sa zadowolone. Sama nie moge sie
wypowiedziec, poniewaz uwlosienie na goleni u mnie nie wystapilo i jak sadze
nie wystapi ;-)).

Pozdrawiam
Adiola ( bezwlosa na nogach)

1. Data: 2002-07-21 23:37:34

Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jul 2002 21:33:39 +0200, "Sylwia Haliżak"
<m...@p...onet.pl> napisał(a):

>Używam depilatora, ale po ostatnim razie stwierdziłam, że nie ma głupeszej metody.

Dlaczego tak źle oceniasz tę metodę? Pytam, bo mam już dość żyletek,
wosk w moim przypadku nie daje rezultatów, po kremie włosy zbyt szybko
odrastają, a laser jest dla mnie zbyt drogi... No i zastanawiam się
nad kupnem depilatora, wiem, że boli, ale to jakoś przeżyję :)

Pozdrawiam, Carrie

1. Data: 2002-07-22 08:07:04

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@p...onet.pl> wrote in message news:ahf4o2$5cf$1@news.onet.pl...

> A krem depilujący? Ja używam "Veet" i jestem naprawdę bardzo zadowolona.

Krem też przerabiałam, ale zostają mi po nim czarne kropeczki :-(

Pozdrawiam
Sylwia

czy malujecie sie w wolne dni?
Uwaga na kremy z AHA