wędrująca pralka

1. Data: 2002-02-28 10:51:20

Temat: wędrująca pralka
Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W trakcie prania pralka przesuwa się na prawą stronę, jeszcze trochę i
klozet wyrwie ;-( Próbowaliśmy wypoziomować, wyżej odkręcić prawą nóżkę i
nic, dalej wędruje :-( Pralka firmy Amica i ma rok. Co jest nie tak?
Pomóżcie, bo muszla klozetowa zagrożona...

efka

1. Data: 2002-02-28 10:56:40

Temat: Re: wędrująca pralka
Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efka" <m...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:a5l1qm$ia5$2@news.tpi.pl...

> [...]
> nic, dalej wędruje :-( Pralka firmy Amica i ma rok. Co jest nie tak?
> Pomóżcie, bo muszla klozetowa zagrożona...

Też mam Amicę i też zdarza się jej wędrować. Jak temu zaradzić? Sądzę,
że niestety trzeba się z tym pogodzić. Moja Amica jest wypoziomowana
idealnie, ale mam wrażenie, że problem leży po stronie "wymerdania" bębna
przed wirowaniem. Niby jest tam układ zabezpieczający przed "biciem" bębna w
przypadku nierównomiernego rozłożenia wsadu, ale moim zdaniem działa troche
kulawo. Zamiast pokręcić się trochę w lewo i w prawo, żeby rozłożyć trochę
inaczej wsad, "algorytm" wyważania działa tak, że w przypadku wykrycia
"bicia" bęben po prostu zwalnia prawie do zera i wirowanie zaczyna się od
nowa. Taki urok.

Wiem, że nie pocieszyłem, ale sam zaobserwowałem to zjawisko u siebie ( to
znaczy u swojej pralki :)) i niestety - rozwiązania ni mom.
Można spróbować jak w reklamie - posadzić na pralce żonę - może zadziała
:)))

Adam 'Rolek' Rolbiecki
[This mail is ozone friendly and was not tested on animals]

1. Data: 2002-02-28 11:47:25

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W trakcie prania pralka przesuwa się na prawą stronę, jeszcze trochę i
> klozet wyrwie ;-( Próbowaliśmy wypoziomować, wyżej odkręcić prawą nóżkę i
> nic, dalej wędruje :-( Pralka firmy Amica i ma rok. Co jest nie tak?

Pralka nowoczesna, to i czasem producent mógł zamiast staroświeckich i
drogich amortyzatorów hydraulicznych zastosować takie super-hiper
nowoczesne, cierno/elastomerowe. Po jakimś czasie się wyrobiły.

Sprawdziłbym amortyzatory, jeżeli jest jak piszę, spróbowałbym podmienić
na hydrauliczne.

Albo - przesunąć ten klozecik w lewo :-)

P.J.

1. Data: 2002-02-28 12:20:00

Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nic, dalej wędruje :-( Pralka firmy Amica i ma rok. Co jest nie tak?
> Pomóżcie, bo muszla klozetowa zagrożona...

podloz pod pralke lazienkowa mate, nie wiem z czego one sa ale nazwalbym to
gumopianka ;)
pomaga - sprawdzone w praktyce ze stara pralka ktora przy wirowaniu wedlowala po
calej lazience.

wojtek

1. Data: 2002-02-28 13:17:52

Temat: Odp: wędrująca pralka
Od: "Przemo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój Łyrpul też łazi po łazience. Ma 2 lata.

Przemo.

Użytkownik Adam 'Rolek' Rolbiecki <a...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5l2et$n25$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-02-28 14:12:58

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemo" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a5lbdr$2eu$1@news.onet.pl...
> Mój Łyrpul też łazi po łazience. Ma 2 lata.

> [...]

Ech, kurczę, zaczynam się denerwować. Zamierzałam wstawić pralkę
pod blat między ścianą a szafką ze zlewozmywakiem ,ale jak one
takie są... Pół biedy, jak wyjdzie do przodu, walnie czołem w
ścianę, może się opamięta, ale jak mi ma urwać baterię od zlewu
i wodomierz przy okazji albo przebić nadprogramowe drzwi do
garażu... Czy ktoś ma normalną, nieturystyczną pralkę?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl

1. Data: 2002-02-28 14:14:27

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:a5ldj2$o6r$1@news.tpi.pl...

> garażu... Czy ktoś ma normalną, nieturystyczną pralkę?

Nie kupuj zadnych Łyrpuli ani innych wynalazkow, kup porzadna markowa pralke
i nawet ci nie drgnie.

J.

byly uzytkownik Polara. ktory przy wirowaniu potrafil przejsc przez cala
lazienke w poprzek (jakies 1,5 metra), a obecny Siemensa ktory mimo 1000obr
najwyzej leciutko wibruje.

1. Data: 2002-02-28 14:49:59

Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ścianę, może się opamięta, ale jak mi ma urwać baterię od zlewu
> i wodomierz przy okazji albo przebić nadprogramowe drzwi do
Do przodu raczej nie, ale w poprzek może :-)
efka

1. Data: 2002-02-28 15:05:25

Od: "Agnieszka Misiewicz" <a...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Czy ktoś ma normalną, nieturystyczną pralkę?

ja mam - Bosh'a :) Trafilam na bardzo leniwy model.
A.

1. Data: 2002-02-28 15:25:27

Od: "efka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> napisał

> [...]
> inaczej wsad, "algorytm" wyważania działa tak, że w przypadku wykrycia
> "bicia" bęben po prostu zwalnia prawie do zera i wirowanie zaczyna się od
Hm, to ciekawe wyjaśnienie problemu, bedę obserwować.

> [...]
> znaczy u swojej pralki :)) i niestety - rozwiązania ni mom.
> Można spróbować jak w reklamie - posadzić na pralce żonę - może zadziała
W moim przypadku raczej męża, ale on przez cały cykl prania nie wysiedzi ;-)
Spróbuje jeszcze podlożyć matę piankową.
efka

sprzedam teren w Warszawie
sprzedam dzialke w Warszawie
Szafy wnękowe ceny?