wedzenie boczku

1. Data: 2005-05-14 07:25:04

Temat: wedzenie boczku
Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
zamierzam dzisiaj uwedzic boczek. Niestety zaslyszalam dwie rozne opinie:
pierwsza ze boczek nalezy ugotowac przed wedzeniem, a druga ze samo wedzenie
wystarczy. Zalezy mi na tym by boczek byl zdatny do spozycia po uwedzeniu.
Prosze o pomoc: musze gotowac czy nie?
Pzdr. Magda

2. Data: 2005-05-14 09:51:07

Temat: Re: wedzenie boczku
Od: Duzy Mis <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

...Magda... napisał(a):
> [...]
> wystarczy. Zalezy mi na tym by boczek byl zdatny do spozycia po uwedzeniu.

Witaj

Boczek bez żeberek
przyprawy
woda
peklosól (lub nie ja wole z :-))

boczek do solanki z przyparawami, co najmniej 2 doby do lodówki
Wedzic w ciepłym dymie az zrobi sie brazowy i schłodzić
Zdatny do spożycia bez dodatkowej obróbki :-)
(Źrdóło: Domowy Wyrób Wędlin - Stanisław Borowczak)

--
Duży Miś

3. Data: 2005-05-14 11:31:24

Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duzy Mis" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> boczek do solanki z przyparawami, co najmniej 2 doby do lodówki
> Wedzic w ciepłym dymie az zrobi sie brazowy i schłodzić
> Zdatny do spożycia bez dodatkowej obróbki :-)
> (Źrdóło: Domowy Wyrób Wędlin - Stanisław Borowczak)

Ogromne dzieki, wlasnie tego mi brakowalo :)

Pozdrawiam. Magda

4. Data: 2005-05-14 21:02:10

Od: "flashi" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zdatny do spożycia bez dodatkowej obróbki :-)
> (Źrdóło: Domowy Wyrób Wędlin - Stanisław Borowczak)

kurde tylko po co chlodzic ???

zreszta wedzenie moze miec 2 wersje ... jedna przed gotowaniem (albo zamiast
jak ja lubie) albo po gotowaniu (jak nie lubie :P w wersji po gotowaniu to
jest tylko takie odymianie bo smak jakos drastycznie sie nie zmienia ...

5. Data: 2005-05-15 08:19:40

Od: Duzy Mis <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kurde tylko po co chlodzic ???

Z tym pytaniem należy zwrócić sie do Pana Stanisława Borowczaka autor książki
lub innego specjalisty w tej dziedzinie. Jeżeli o mnie chodzi tez nie rozumiałem
do póki nie spórbowałem wychłodzić kiełbasy po wędzeniu w gorącym dymie. I nie
zrozumie tego nikt dopóki sam nie spróbuje.
Po raz pierwszy spotykam sie ze stwierdzeniem, że wędzi sie miesa gotowane
(pieczone tez ??) chętnie zapoznam sie z jakimś przepisem (bez urazy) z
wairygodneg źródła.

--
Duży Miś

6. Data: 2005-05-15 09:04:02

Od: "jozo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam
http://www.wedlinydomowe.pl/
http://f.kuchnia.o2.pl/temat.php?id_p=15620
http://www.marbo.agnet.pl/

Użytkownik "...Magda..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości
> [...]
> wedzenie
> wystarczy. Zalezy mi na tym by boczek byl zdatny do spozycia po uwedzeniu.

PIUREE Z GROCHU ... jak zrobic ??
pizza knorr
zupa z kalarepki, jak?
co i jak jeść?