wentylacja - wywiew

1. Data: 2009-12-03 21:47:44

Temat: wentylacja - wywiew
Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie dotyczące wentylacji w pomieszczeniach z urządzeniami
gazowymi. Z tego co wiem, tam gdzie jest urządzenie gazowe, np. kuchenka,
albo kocioł, to nie może być wywiewu mechanicznego do komina. Czy ten
zakaz dotyczy także wywiewu mechanicznego przez ścianę?

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

2. Data: 2009-12-03 22:01:45

Temat: Re: wentylacja - wywiew
Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gazowymi. Z tego co wiem, tam gdzie jest urządzenie gazowe, np. kuchenka,
> albo kocioł, to nie może być wywiewu mechanicznego do komina.

W blokach nie może być do komina. W domu możesz sobie zrobić.
Przez ściane myśle tym bardziej.

Kris

3. Data: 2009-12-03 22:06:37

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-12-2009 o 23:01:45 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

> W blokach nie może być do komina. W domu możesz sobie zrobić.
> Przez ściane myśle tym bardziej.

tylko czy to nie jest tak, że w domu można bo nikt nie kontroluje, a
(mieszkam w kamienicy) mamy przynajmniej raz do roku kontrolę kominiarza.

4. Data: 2009-12-04 07:14:37

Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo kocioł, to nie może być wywiewu mechanicznego do komina. Czy ten
> zakaz dotyczy także wywiewu mechanicznego przez ścianę?

Niekoniecznie. A okapy do kuchenek? One mają wywiew mechaniczny. Wyciąg
mechaniczny do komina też może być w pewnych warunkach, jednym z nich jest
aby nie był to wspólny (zbiroczy) komin wentyalacyjny. Wtedy nie można.
Przeczytaj rozporządzenie w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać budynki
i ich usytuowanie i będziesz wszsytko wiedział. Nie musisz całego. Wystarczy
rozdziały dotyczące poszczególnych instalacji.

--
Jackare

Jak uprać torbę na laptopa
temperatura w szybkowarze