mycie okien plastikowych

1. Data: 2009-12-01 18:08:18

Temat: mycie okien plastikowych
Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. Czym myć ramy okien plastikowych białych aby nie pożółkły i nie
zmatowiały z biegiem czasu a także żeby mycie ich nie było utrapieniem.
Obecnie gdy się zabrudzą tak wżarty jest ten brud w plastik że mycie ich
jest gehenną mycie mleczkami do czyszenia nic nie daje a przy tym trzeba też
użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.

2. Data: 2009-12-01 19:13:14

Temat: Re: mycie okien plastikowych
Od: "G." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja myłem środkiem do mycia wnetrz lodówek.

3. Data: 2009-12-01 19:55:14

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

I tak pożółkną... od słońca ;)

Pzdry,
MW

4. Data: 2009-12-01 20:15:32

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
news.neostrada.pl
*Julia* napisał(-a):

> [...]
> jest gehenną mycie mleczkami do czyszenia nic nie daje a przy tym trzeba
> też użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.

Ja mam problem z żółknięciem ale tylko jednego okna. I jest to dosyć
specyficzne żółknięcie, bo żólkną tak jakby spływające krople (deszcz?).
Okno to jest od strony południowej. Inne też od strony południowej, ale na
nie deszcz nie pada nie żółknie. Od strony północnej okna mimo że narażone
na deszcz nie żółkną. A te żółte zacieki na południowym oknie są strasznie
trudne do usunięcia. Nawet Cifem jak tarłem, to musiałem włożyc masę pracy
żeby zacieki usunąć. Znajoma ma taki sam problem i też z jedynym oknem od
strony południowej. Wydaje mi się, że słońce smaży jakieś świństwa które
osiadają przyniesione deszczem. Problem nasila się latem.

--
Big Jack
////// GG: 660675

5. Data: 2009-12-02 08:47:25

Od: Qwerty <k...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julia pisze:
> [...]
> jest gehenną mycie mleczkami do czyszenia nic nie daje a przy tym trzeba też
> użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.

Cosmofen raz na jakiś czas.

6. Data: 2009-12-02 09:29:02

Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julia pisze:
> [...]
> jest gehenną mycie mleczkami do czyszenia nic nie daje a przy tym trzeba też
> użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.

hej
Może drastyczna metoda, a i na oknach nie testowana...
Niegdyś białe meble ogrodowe, te z najniższej półki marketowej
przejechałem wodnym papierem ściernym, tym jednym z najdrobniejszych,
oczywiście na mokro.
Poza faktem że meble nie są płaskie, posiadają mnóstwo zakamarków, po
takiej operacji wyglądały jak nowe.

Pozdrawiam
Rafał

7. Data: 2009-12-02 09:57:36

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Julia <r...@o...pl> napisał:
> [...]
> jest gehenną mycie mleczkami do czyszenia nic nie daje a przy tym trzeba też
> użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.

Mydlo malarskie - do kupienia za grosze w kazdym markecie.
Nie wiem co ono w sobie ma i mam nadzieję, ze nie żre to plastiku, ale
usuwa kazdy brud z ramy, oczywiscie z wyjatkiem trwalych zażółceń od slonca.

Pozdrowienia,
Lila

8. Data: 2009-12-02 10:57:25

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Julia" <r...@o...pl> wrote in message
> [...]
też
> użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.

Płyn ZOOM firmy AMWAY - zmywa nawet smoły i asfalty. Warto kupić butelkę z
skalą rozcieńczeń - miesza się koncentrat z wodą.

9. Data: 2009-12-02 11:10:22

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
> "Julia" <r...@o...pl> wrote in message
> też
>
> Płyn ZOOM firmy AMWAY - zmywa nawet smoły i asfalty. Warto kupić butelkę
> skalą rozcieńczeń - miesza się koncentrat z wodą.

Do tego nakładkę na butelki litrowe z koncentratem - wielokrotnego użytku -
zastępuje lejek i jest dobrym rozwiązaniem zabezpieczającym przed kapaniem.
Przydatna jest tez butelka ze sprayem:
http://www.amway.pl/cms/brand_center/loc/dispensing_
products
http://www.amway.pl/search?process=search&q=ZOOM

10. Data: 2009-12-02 11:42:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Dec 2009 19:08:18 +0100, Julia napisał(a):

> [...]
> jest gehenną mycie mleczkami do czyszenia nic nie daje a przy tym trzeba też
> użyć niezłej siły aby to wyszorować trochę . Doradzcie jak je myć.

Każdy biały plastik/pcv żółknie - ponieważ zaobserwowałam to na wielu
przedmiotach, tudzież na plastikowych oknach użytkowników, to nie dałam się
naciągnąć na biale plastikowe okna.
--

Ikselka.

Regeneracja okien pcw
ława ze szklanym blatem
Przekształcenie mieszkania własnościowego na ... czy warto?
prosty monitoriung na 1 kamerze
obnizenie miejsca pod futryne