wi_fi

21. Data: 2012-07-20 20:27:18

Temat: Re: wi_fi
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-20 22:22, Ikselka pisze:

> Najwyraźniej. Bo jaki inny powód żółci w tym przypadku?

Brak obiadu?
A bo to Edziowi powód potrzebny.

Ewa

22. Data: 2012-07-20 20:31:12

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 16:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Otuszto.
> --
> XL

Trochę mało piszę bo muszę ręce przyzwyczaić do klawiatury . Ale
android ma niesamowity sklep internetowy, to jest chyba system
googlowki i po prostu aż dech zapiera co do systemu wymyślają.

23. Data: 2012-07-20 20:33:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2012 13:31:12 -0700 (PDT), Voyager napisał(a):

> Trochę mało piszę bo muszę ręce przyzwyczaić do klawiatury . Ale
> android ma niesamowity sklep internetowy, to jest chyba system
> googlowki i po prostu aż dech zapiera co do systemu wymyślają.

Mię gadżety nie kręcą. Żadne, ale to żadne. Totalna obojętność.

--
XL

24. Data: 2012-07-20 20:39:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-20 22:33, Ikselka pisze:

> Mię gadżety nie kręcą. Żadne, ale to żadne. Totalna obojętność.

E tam! Znalazłyby się jakieś. Np. kuchenne.

Ewa, takoż

25. Data: 2012-07-20 20:39:46

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 16:33, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mię gadżety nie kręcą. Żadne, ale to żadne. Totalna obojętność.
>
> --
> XL

No już można dyktować do tableta a on za ciebie pisze, niestety
jeszcze polskiego nie ma, ale niedługo ma być więc to jest naprawdę
fajne:-)

26. Data: 2012-07-20 20:52:39

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mię gadżety nie kręcą. Żadne, ale to żadne. Totalna obojętność.

tyle tylko, ze to nie sa gadzety. No chyba, ze telefon naziemny czy
telewizor to dla ciebie tez gadzety....
i.

27. Data: 2012-07-20 20:56:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2012 22:39:23 +0200, medea napisał(a):

> E tam! Znalazłyby się jakieś. Np. kuchenne.

Nie, też nie. Wbrew pozorom. Mnie kręcą tylko buty i torebki, nawet
biżuteria też nie. No ale to nie gadżety.

--
XL

28. Data: 2012-07-20 20:56:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2012 13:39:46 -0700 (PDT), Voyager napisał(a):

> No już można dyktować do tableta a on za ciebie pisze, niestety
> jeszcze polskiego nie ma, ale niedługo ma być więc to jest naprawdę
> fajne:-)

Ajtam ajtam :-)
--
XL

29. Data: 2012-07-20 20:59:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2012 15:52:39 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> tyle tylko, ze to nie sa gadzety. No chyba, ze telefon naziemny czy
> telewizor to dla ciebie tez gadzety....
> i.

A i owszem. Żyłam bez nich i mogłabym dalej.
Tzn "telefonić" na kablu oraz żyć bez tv. Poniekąd prawie już bez tv żyję -
mamy jeden stareńki tv w domu, tzn w kuchni, dla zabicia czasu przy
gotowaniu - odbiera 1 i 2, a jak wysiądzie, to raczej zrezygnujemy z tv w
ogóle. Tv jest dla mnie tylko i wyłącznie przekaźnikiem stresu. Po co mi
to.
--
XL

30. Data: 2012-07-20 21:01:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2012 22:59:46 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ogóle. Tv jest dla mnie tylko i wyłącznie przekaźnikiem stresu. Po co mi

...mam co robić w domu bez tego, mam o czym gadać w domu bez tego, i mam z
kim :-)
--
XL

nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.
Kościół nienawidzi demokracji bo macie prawa, a kocha tych co wasze prawa depczą.
Jakie znacie piekielne miejsca na ziemi?