wi_fi

31. Data: 2012-07-20 21:02:06

Temat: Re: wi_fi
Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 16:56, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 20 Jul 2012 13:39:46 -0700 (PDT), Voyager napisa (a):

> Ajtam ajtam :-)
> --
> XL

Wygląda na to że jeśli ja mam już kilka języków na głos, to w europie
już raczej to co czytamy jest dyktowane bez dotykania czegokolwiek.

32. Data: 2012-07-20 21:06:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...mam co robić w domu bez tego, mam o czym gadać w domu bez tego, i mam z
> kim :-)

rewelacja. Jak zwykle sielanka, i miod i mleko i raj. Tyle tylko, ze sa to
przedmioty
uzytkowe, a nie gadzety. Sie zle wyrazilas......

i.

33. Data: 2012-07-20 21:09:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2012 14:02:06 -0700 (PDT), Voyager napisał(a):

> Wygląda na to że jeśli ja mam już kilka języków na głos, to w europie
> już raczej to co czytamy jest dyktowane bez dotykania czegokolwiek.

Ajtam ajtam - krany też już sikają bez dotykania - bo mają sikać i już, od
tego są, tak samo te twoje gadżety.
--
XL

34. Data: 2012-07-20 21:10:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2012 16:06:10 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> rewelacja. Jak zwykle sielanka, i miod i mleko i raj. Tyle tylko, ze sa to
> przedmioty
> uzytkowe, a nie gadzety. Sie zle wyrazilas......

Wiem, co to jest. DLA MNIE gadżetami są przedmioty, ktore nie są mi
niezbędne do życia.

--
XL

36. Data: 2012-07-20 21:11:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2012 23:10:00 +0200, Ikselka napisał(a):

> Wiem, co to jest. DLA MNIE gadżetami są przedmioty, ktore nie są mi
> niezbędne do życia.

..co zaś do sielanki - oczywiście, jak zawsze, tak chcialam i tak mam.
--
XL

35. Data: 2012-07-20 21:11:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, co to jest. DLA MNIE gadżetami są przedmioty, ktore nie są mi
> niezbędne do życia.

ale nie zyjemy w twoim swiecie. Wiec sie zle wyrazilas.

i.

37. Data: 2012-07-20 21:13:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Jul 2012 16:11:15 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> ale nie zyjemy w twoim swiecie. Wiec sie zle wyrazilas.
>
> i.

Ja sie DOBRZE wyraziłam o MOIM świecie.
--
XL

38. Data: 2012-07-20 21:16:47

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 17:09, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ajtam ajtam - krany też już sikają bez dotykania - bo mają sikać i już, od
> tego są, tak samo te twoje gadżety.
> --
> XL

Ale to bardzo ułatwia życie dla dyslektyków:-)
Tak samo tv jest kilka systemów w 3D można sobie oglądać bez okularów
i z okularami. Dla mnie to fajne z dwie godziny siedziałem i
wybierałem między laptopem a tabletem i teraz wiem że dobry wybór bo
tablet jest naprwdę lekki i mogę muzę, tv, internet, zabrać wszędzie.
Wszystko w jednym i wysokiej jakości.

39. Data: 2012-07-20 21:16:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sie DOBRZE wyraziłam o MOIM świecie.

ale wyrazilas sie do tego swiata. Wiec stosuj zasady swiata adresatow.

i.

40. Data: 2012-07-20 21:17:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..co zaś do sielanki - oczywiście, jak zawsze, tak chcialam i tak mam.

a jak jak zwykle sie wzruszylam/

i.

nic dodac, nic ujac
[Allegro] OKAZJA! Książki psychologiczne wydawnictwa 'W drodze"
Agresja w sieci powyżej średniej światowej.
Kościół nienawidzi demokracji bo macie prawa, a kocha tych co wasze prawa depczą.
Jakie znacie piekielne miejsca na ziemi?