Re: wielozadaniowosc osrodka mowy

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Date: Thu, 02 Apr 2015 22:34:09 +0200

W dniu 2015-04-02 o 22:17, Pszemol pisze:

> Zauważ, że ja pytałem o ludzi którzy umieją *uważnie* słuchać w czasie
> pisania/komponowania listu... :-)

Aha. I uważasz pewnie, że skomplikowane zadanie matematyczne wymaga
takiego samego skupienia, co towarzyska konwersacja.

Powiem tak - czy ktoś potrafi to robić, czy nie - w obu przypadkach jest
to według mnie brak poszanowania rozmówcy. Chyba że sytuacja czy rodzaj
pracy tego wymagają.

> To ja też nie o tym. Zauważ, że mi chodziło o komponowaniu emaila, a więc o
> ukladaniu zdań i majacych sens a nie bezmyslnym wklepywaniu w klawiature
> pojedynczych wyrazów...

No ale ja pisałam już o typowo technicznej sprawie, jeślibyś nie
zauważył. Psychomotoryka pisania na klawiaturze inaczej wygląda niż
pisanie ręczne.

Ewa