Re: wielozadaniowosc osrodka mowy

Data: 2015-04-03 07:33:44
Temat: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: "Ghost" <g...@e...com>

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Aha. I uważasz pewnie, że skomplikowane zadanie matematyczne wymaga takiego
>samego skupienia, co towarzyska konwersacja.

Ba, złożone zadanie realizowane np. podczas marszu przejmuje zasoby
przetwarzające informację do tego stopnia, że potrafi zmusić np. do
zwolnienia kroku, a nawet zatrzymania.

>Powiem tak - czy ktoś potrafi to robić, czy nie - w obu przypadkach jest to
>według mnie brak poszanowania rozmówcy. Chyba że sytuacja czy rodzaj pracy
>tego wymagają.

Może też wynikać z konieczności, jeśli masz do czynienia z gadułą plecącą o
wszystkim i niczym, po iluś-tam miesiącach twój szacunek siłą rzeczy może
się wypalić.