Re: wierzba na żywoplot

Data: 2007-02-28 06:40:44
Temat: Re: wierzba na żywoplot
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "JoShi" <s...@f...edu.pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, February 28, 2007 12:59 AM
Subject: Re: wierzba na żywoplot

news:011701c75ac9$1f683d80$0100a8c0@nju...

>A jak wysoka rośnie ?
:)
w sumie to nawet nie wiem
do jakich maksymalnie dorasta a nie chce mi sie googlowac
:)
u mnie po 4 latach od wsadzenia do ziemi polmetrowego patyka
maja po okolo 2,5 -3,5m i stanowia oslone przeciwiatrowa
:)
generalnie jestem zwolennikiem opcji
ze drzewa osiagaja taka wysokosc
na jaka im sie sekatorem pozwoli a Salix matsudana
trzeba co pare lat solidnie odmlodzic
bo pod ciezarem duzej ilosci drobnych galazek sie rozlamuje
:)
z wierzby tej galazki maja duze wziecie do suchych bukietow
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal