Re: ?winie!

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: ?winie!
Date: Thu, 11 Feb 2010 18:45:24 -0800 (PST)
<hkvajs$a41$1@news.onet.pl> <hl0kof$236$1@news.onet.pl>
<hl0l97$3k6$1@news.onet.pl> <hl0ltj$5fv$1@news.onet.pl>
<hl0nnn$ann$1@news.onet.pl> <hl0o9t$805$1@inews.gazeta.pl>
<c...@o...googlegroups.com>
<hl18qh$8be$1@inews.gazeta.pl>
<2...@j...googlegroups.com>
<hl1cpa$n4d$1@inews.gazeta.pl>

Robakks napisał(a):
> "glob" <r...@g...com>
n.googlegroups.com...

> [...]
> i ciekawe, że te ustalenia nie muszą mieć nazwy, bo przecież
> człowiek sam ze sobą nie rozmawia i sam sobie nie tłumaczy,
> choć często myśli własne są zdaniami, a więc myśląc, marząc,
> planując, kombinując - praktycznie człowiek uczy sam siebie.
> Nie bez znaczenia jest tutaj pamięć i zdolność do porównań
> np. znajome twarze pamięta się latami choć właścicieli tych
> twarzy dawno już nie ma wsród żywych...
> ... co to ja chciałem powiedzieć... (?) acha
> ?
> zapomniałem, wybacz ;D
> już wiem: "Ucząc innych - uczyłem siebie" :-)

Wybaczam;) i też tak mam, że rozmawiając z innymi uczę siebie. To
dziwna sprawa, bo nie można przewidzieć kto co napisze na dany post,
ale z tych sprzężeń ,, ja,, z ,,innymi ,,powstaje kształt, coś
trzeciego, co nie jest mną ani innymi, powstaje coś nowego w tej
interrakcji, dla mnie i innych, coś tak mnie się wydaje. Czyli
posuwamy się krok do przodu między tym co stanowimy, a tym kształtem
budującym się w rozmowie.;)