Świnie!

51. Data: 2010-02-10 20:46:50

Temat: Re: ?winie!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nagash napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
> news:a948081a-c937-4681-806f-97f1bdc498e5@r24g2000yq
d.googlegroups.com...
> [.......]
>
> Znaczy siďż˝ odchodzisz ?

Przeżyłem na wyspie trędowatych= psp prawie 1,6 roku egzystęcją małpy,
kryjąc się po dziuplach drzewnych, w gęstych zaroślach i na
wierzchołkach palm. Potwory trędowate urządzały na mnie formalne
polowania. Nic ich bardziej ubawić nie mogło niż ta wstydliwość, z
jaką gnałem przed ich dotknięciem-- zaczajały się w gęstwinie,
wypadały niespodziewanie, pędziły z lubierznym wesołym porykiem
[ Ikselka]-- i gdyby nieudolość ich wynaturzonych członków, oraz
rozpaczliwy strach, który mnożył me siły, byłbym sto razy dostał się w
ich szpony. A przede wszystkim gdyby nie skóra-- która kurczyła się
bez chwili odpoczynku, wyczulona, sprzechnięta, przerażona, umęczona,
w wieczystym popłochu. Przestałem być czymś innym jak tylko skórą-- z
nią razem zasypiałem i budziłem się, ona była mi jedyną, ona była mi
wszystkim. Ale czy ten statek widoczny na choryzoncie okaże się
statkiem ludzi gładkich, nie obdarzonych trądem, nie wiem.

52. Data: 2010-02-10 21:11:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 20:01:40 +0100, Vilar napisał(a):

> Przepustki? No nie przeginamy. Odseparowanie, to odseparowanie. Cela, zamek,
> klucz i fru.... Niech czyta książki do końca życia.
>
> MK

KSIĄŻKI? - nie mierz prymitywów miarą człowieka rozumnego.
--

Ikselka.

53. Data: 2010-02-10 21:13:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):
> masz racje, dac ci wodki!
>
> --
> Live and let Live.
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

d.googlegroups.com...

> swinie w sensie ludzkim, a nie swinskim, bo od swinek moglaby sie
> cholota katolicka duzo cn?t jeszcze nauczyc.
Jeśli się napiję stracę czujność i mnie dopadną, jestem ciągle
otoczony przez potwory trędowate, stracę czujność i mnie zarażą,
porosnę różnymi guzami, łuskami, guzikami, strace niwinność.......nie
mogę do tego dopuścić, muszę być czujny, jakby znowu wyskoczyli z
zarośli.

54. Data: 2010-02-10 21:16:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 13:13:11 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> porosnę różnymi guzami, łuskami, guzikami, strace niwinność.......nie
> mogę do tego dopuścić, muszę być czujny, jakby znowu wyskoczyli z

Globuś, co ci?
--

Ikselka.

55. Data: 2010-02-10 21:52:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):

.googlegroups.com...

d.googlegroups.com...

> Globuś, co ci?
> --
>
> Ikselka.

Od trzystu czy czterystu lat na swojej wyspie=psp nie widzieliście
ludzi zdrowych, bez trądu, statki zapomiały o niej, nie zawijały do
jej wybrzeży. Dzieci z pokolenia na pokolenie w okresie dojrzewania,
przyzwyczaiły się do tego, że jest to wiek zarażania trądem, tak mieli
dziadkowie, ojcowie. Z biegiem lat zapomnieliście, że jesteście
chorzy, swoją chorobę traktujecie jako normę, te guzy wasze, co wam
wyrastają, te poskręcane członki są czymś najzwyczajnieszym na
świecie, nie wiecie czym jest człowiek.

56. Data: 2010-02-10 22:00:35

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Czyli napierw zamordujesz Żyda a następnie będziesz bluźnił w
modlitwie, on się modli, jak ktoś powinien się modlić to tylko za to
aby tacy jak ty mordercy znikneli z tej planety, modlić to się można w
intencji ofiar takich zbrodniarzy.
glob- zobacz- są 2 opcje:
1. Ty masz rację, ja jestem osobą nienawistną. Wobec tego dokładanie przez
Ciebie własnej nienawiści do mojej należy uznać za jak najbardziej naganne.
2. Ja mam rację- nie jestem osoba nienawistną- wobez tego Twoja nienawiść do
mnie jest także naganna. Tym bardziej, że bardzo mnie - jako osobę niewinną-
krzywdzi.

Wniosek: w żadnym razie nie postępujesz właściwie. Skąd w Tobie tyle
nienawiści?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

57. Data: 2010-02-10 22:05:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]
-

glob- modlę się, aby wszelkie emocje, uczucia które wysyłasz do ludzi mojej
wiary skupią się na nich na jak lustrach i wrócą do ciebie, aż obudzisz się
śniąc, że się obudziłeś we własnym śnie oglądając się w tych wszystkich
lustrach i czując, co spływa z nich w twoją stronę- ze świadomością, że to
wszystko to, co ty wytworzyłeś, śpij i śnij o tym. Zasypiasz, głęboko śpi-
przebudzając się będziesz się budził w kolejnych swoich snach...śpi i
śnij...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

58. Data: 2010-02-10 22:30:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> - Waldemar Łysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie

Zrozum w końcu durniu, że jesteś osobą złą, zarażoną trądem, patologią
społeczną. Czy ty kiedyś chodziłeś do jakieś szkoły, uczyłeś się.? Bo
gdybyś się czegoś uczył, to byś zobaczył co twoja nienawiść do Żydów
przyniosła , ile ofiar całkowicie niewinnych, przestań uciekać w
modlitwy, a spójrz na siebie, bo jako człowiek jesteś zionącym z
nienawiści przypuszczalnym oprawcą, co chowa swoje instynkty zbrodni
za wiarą.
Tam w niemczech też się modlili, ten las rąk wzniesionych , las rąk,
to też była wiara i jak wiara która ich odrywała od tego czym są, dali
posłuch pomówieniu zwyrodnialca i nic nie było już ważne. Dzieci miały
taką poprzeczkę umieszczoną nad głowami, jeśli po przejściu pod nią
ona nie spadła, to znaczyło że nie nadawały się do pracy, małe
dziewczynki robiły wszystko by tą poprzeczką strącić, by nie iść do
komory gazowej. To nakręcili tacy jak ty.

59. Data: 2010-02-11 00:19:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> - Waldemar Łysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to tworzenie
Wiesz dlaczego powstał mendel gdański konopnickiej, bo rosjanie
chcieli od siebie odwrócić uwagę i przesunąć uwagę na coś innego
polaków, skłócić naród pod ich kontrolą, więc prowadzili agitatorów
też polaków z drastycznym kompleksem niższości, tych co się wykazać
chcieli i wytworzono sięć pomówień, mowę nienawiści ,skierowaną na
Żydów. Dlatego dochodziło do zamieszek antysemickich, bo naród
pokłócony nie może myśleć o wyzwoleniu. Czyli operowali fałszywymi
sterotypami stwarzają zagrożenie którego w Żydach nie było, poza tym
Żydzi walczyli w powstaniach. Polscy powstańcy byli przez wszystkich
zaborców traktowani jako terroryści i takie też wieści wypuszczano do
innych państw, tylko Żydzi w tym okresie oznajmiali zagranicą że
polacy walczą o wolność. Każda władza potrzebuje wroga, aby ci
wyznawcy nie mogli obyć się , bez tejże władzy, panować nad nimi, tak
kk obecnie postępuje jak Carski zabór w stosunku do polaków, nawet po
twojej modlitwie to widać, bo modlisz się aby się depersonalizować ,
należeć do kościoła, do masy, a modlitwa ma służyć przywracaniu do
siebie, byś się odnalazł , nie zagubił w świecie. Ty modlisz się o
władzę, a nie o wiarę. Bo jako człowiek poza władzą inaczej ocenia się
to, co się dzieje i jak ludzie postępują, bo wtenczas masz konkretną
rzeczywistość.

60. Data: 2010-02-11 07:44:43

Od: "r e d" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
>władzę, a nie o wiarę. Bo jako człowiek poza władzą inaczej ocenia się
>to, co się dzieje i jak ludzie postępują, bo wtenczas masz konkretną

Ufff, w końcu jakiś sensowniejszy tekst bo tej litanii bluzgów ;)

Glob, mam pytanie osobiste: czy w ramach Twoich przeszłych
doświadczeń i spotkań ze szpitalem zalecano Ci jakieś leki do brania ?

Co w ogóle sądzisz o braniu leków ?

Wypisz, wymaluj Ender
Nawróciłem się Towarzysze;)
prawa zwierzat