Re: wino i cukier - politycznie

From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: wino i cukier - politycznie
Date: Fri, 24 Jul 2009 10:25:44 +0200
Sender: k...@n...test.onet.pl

> Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> wyjazdy;))

> zagraniczne."
> najwięcej
> Polska.
> tym
> RFN. W
> przedtem
> lotnisku się
> wycieczki.
> za
> urlop,
> nagrabić żeby
> tam
> chciałem
> [...]
Do wojska nie szło wtedy w następujących przypadkach. Jak się było chorym. Jak
się miało dostateczną ilość zaświadczeń że się jest chorym. Jak się miało kasę.
jak się miało znajomości. Jak się miało wujka za granicą. A czy jestem jak
piszesz szyd. Nie wiem czy jestem Żydem. Przeciętnie w 50%, tak jak reszta
Polaków jestem Żydem. To że murzynem nie jestem widać od razu. Ale czy Żydem.
Niby skąd mam wiedzieć z kim się w XIII wieku puściła maja praprapra.... babka.
U ciebie widać jak na dłoni że dziewuchy były pilnowane. Ale przesadzili bo
głupi byli. I teraz jesteś obciążony przypadłością rozmnażania wsobnego.
Wrodzonym debilizmem.