Re: wino i cukier - politycznie

From: "kogutek" <k...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: wino i cukier - politycznie
Date: Fri, 24 Jul 2009 17:10:36 +0200
Sender: k...@n...test.onet.pl

> i na co cię było stać za miesięczną wypłatę. ile to było tysiecy dolarów :)
>
> albo raczej dziesiątek dolarów :)

Liczy się wartość nabywcza pieniądza. Chleb w murzyni może kosztować 2 centy a w
jakimś super bogatym kraju 2 dolary. W jednym i drugim bochenku jest tyle samo
kalorii. Jak było tak źle to dlaczego używany samochód kosztował więcej niż
fabrycznie nowy i znajdował natychmiast nabywcę. A teraz jest dobrze i używany
samochód ma szansę szybciej trafić na złom niż ktoś go kupi. Jak była taka bieda
to dlaczego PEWEX przynosił większy zysk niż całe polskie górnictwo.