wino i cukier - politycznie

51. Data: 2009-07-24 08:05:34

Temat: Re: wino i cukier - politycznie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:h4bl5s$k0c$1@news.onet.pl...

> piszę za swoją kasę i tak myślę.
>
> Komuna to był syf, dobrze ja wspominać mogą tylko ludzie z nomenklatury
oraz
> nieroby którym w socjalistycznej ojczyźnie żyło sie super dobrze, bo czy
sie
> stoi czy sie leży xxxx zł się należy.
>
> a teraz trzeba pracować, co zabawne większość tych sławicieli komuny ma w
> domu komputer i fajny TV, komórkę i inne dobra, zapomiją że takich zabawek
> by nigdy nie mieli w gdyby w Polsce dalej był socjalizm.

GWno jako pokarm, ale klatka pomalowana złotolem.

52. Data: 2009-07-24 08:17:31

Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dyjor" uogólnił po raz kolejny

> Komuna to był syf, dobrze ja wspominać mogą tylko ludzie z nomenklatury
> oraz nieroby którym w socjalistycznej ojczyźnie żyło sie super dobrze, bo
> czy sie stoi czy sie leży xxxx zł się należy.

No to wyobraź sobie, że nie byłem z nomenklatury , nie "dostałem"
mieszkania jak Twoi rodzice a na swoja lepsza niż teraz pensję musiałem
zapierdalać w państwowym instytucie naukowym i nie podejrzewam, żebym był
wyjątkiem.
Poza tym nie rozumiem co maja czasy, w których człowiek żył do człowieka. I
wtedy i teraz można spotkać ograniczonych kutafonów.

pozdrawiam

Dziobak

53. Data: 2009-07-24 08:20:29

Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dyjor" znowu minał się z prawda , bo wyobraźni nie
starczyło

> a teraz trzeba pracować, co zabawne większość tych sławicieli komuny ma w
> domu komputer i fajny TV, komórkę i inne dobra, zapomiją że takich zabawek
> by nigdy nie mieli w gdyby w Polsce dalej był socjalizm.

Błedne założenie kolego, nawet Chińczyk na wsi ma te gadżety, które sa celem
twojego udziału w wyścigu szczurów. :>>

pozdrawiam

Dziobak

54. Data: 2009-07-24 08:25:44

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pokazałem że
> chciałem.
> powtarzaj
> jakaś
>
>    Ty to jakiś komuch lub szyd - co na jedno wychodzi. Musi do wojska też
> nie poszedłeś, bo z zasady przed wojskiem nie wypuszczali, po wojsku trzeba
> było też czekać ze dwa lata. Inna sprawa - nie znasz czasów w pobliżu
> twojego dnia urodzenia... Koniec lat 70-tych to zupełnie nie to co początek
> 60... Pączkami moglismy wszyscy być gdyby czerwona banda reform
> własnosciowych nam nie zrobiła z akcjonariatu rozproszonego sprywatyzowany

Do wojska nie szło wtedy w następujących przypadkach. Jak się było chorym. Jak
się miało dostateczną ilość zaświadczeń że się jest chorym. Jak się miało kasę.
jak się miało znajomości. Jak się miało wujka za granicą. A czy jestem jak
piszesz szyd. Nie wiem czy jestem Żydem. Przeciętnie w 50%, tak jak reszta
Polaków jestem Żydem. To że murzynem nie jestem widać od razu. Ale czy Żydem.
Niby skąd mam wiedzieć z kim się w XIII wieku puściła maja praprapra.... babka.
U ciebie widać jak na dłoni że dziewuchy były pilnowane. Ale przesadzili bo
głupi byli. I teraz jesteś obciążony przypadłością rozmnażania wsobnego.
Wrodzonym debilizmem.

55. Data: 2009-07-24 08:55:28

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Błedne założenie kolego, nawet Chińczyk na wsi ma te gadżety, które sa
> celem twojego udziału w wyścigu szczurów. :>>

Dokładnie...
W tej chwili posiadanie komorki, telewizora, nawet komputera i samochodu nie
jest wykladnia 'sukcsu zyciowego" i tego ze ktos ma "bogwi ile kasy"...
Komke kupujesz za zlotpwke, do tego abonament za 25 zeta na miesiac i juz...
komputer? tez mozna tanio kupic... samochod? 500 zeta i juz masz...
Zmienily sie wykladnie :-))
Powiem Ci ze widzalem w Indiach w dzielnicach biedoty (a tam faktycznie
bieda jest..) "domy" zbudowane z pudel kartonowych a na dachach mialy anteny
satelitarne...
Dobrobyt????

56. Data: 2009-07-24 10:20:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

Pierdzielisz, parchów nigdy nikt nie lubił - dlatego nie ma 50% nawet po
powstaniach i wojnach. A naród to nie jest mała rodzina. To, że parchy są
pokraczne to wynika z chowu wsobnego, a że nie wygineły - widać wasze baby
dawały dupy na lewo i prawo i czasem ktoś zasiał - kolejnego szyda, a nie
Polaka.

57. Data: 2009-07-24 14:31:21

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek wrote:
> [...]
> Powiem Ci ze widzalem w Indiach w dzielnicach biedoty (a tam
> faktycznie bieda jest..) "domy" zbudowane z pudel kartonowych a na

tak w sumei dobrobyt, bo ci ludzie potrafią na wesele wydać więcej niż nasza
klasa śrędnia na nowy samochód, taka kultura i tradycja.

porównajcie drogie dziadki siłę nabywczą złotówki zarabianej w komunie.
gdybyś teraz tyle zarabiał to by cie nie było stać nawet na chleb.

58. Data: 2009-07-24 14:32:12

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziobak wrote:
> [...]
> Poza tym nie rozumiem co maja czasy, w których człowiek żył do
> człowieka. I wtedy i teraz można spotkać ograniczonych kutafonów.

i na co cię było stać za miesięczną wypłatę. ile to było tysiecy dolarów :)

albo raczej dziesiątek dolarów :)

59. Data: 2009-07-24 14:32:58

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> Złap się za gramatykę języka polskiego.
> Cycat:
> "straszne, musisz to powiedzieć tym tysiącą polaków którzy wyjeżdżają
> za granicę".
>
> Tysiącom, a nie tysiącą
>
> Nie jadą tam dla przyjemności, czy dla nauk, ale na saksy. Gdyby
> mieli pracę w polskich zakładach to jechaliby na urlop.

sprawdź ile osób co roku wyjeżdża za granicę na wakacje.

60. Data: 2009-07-24 14:34:29

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> [...]
> że parchy są pokraczne to wynika z chowu wsobnego, a że nie wygineły
> - widać wasze baby dawały dupy na lewo i prawo i czasem ktoś zasiał -

jesteś żałosnym kretynem, dowodem an to że Hitler miał rację co do tzw
słowian. :)

miło ci?

Żydzie przynajmniej coś potrafią tworzyć a słowianie? nadają sie tylko do
łopaty.

SE MOZETA...
Lodówka - srebrna farba
Tin Hat Folii
CIEKAWA STRONKA
Odkurzacze HEPA13 np electrolux + s-bag anti odour