Re: winorosl -jak przeniesc?

Data: 2004-09-18 06:34:22
Temat: Re: winorosl -jak przeniesc?
Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

mam u tescia na dzialce winorosl która bardzo mi smakuje, niestety nie
wiem jaka to odmiana ale spróbuje sie dowiedziec. ale moje pytanie brzmi:
poniewaz musimy sprzedac te dzialke (kupilismy budowlana i nie bedzie czasa
na obie) chcialbym te winorosl przeniesc. powiedzcie jak przesadzic, wziasc
zaszczepke czy jak to inaczej nazwac, chodzi tylko o to by ta konkretna
odmiana byla u mnie na dzialce.
pozdrówka Piotr