winorosla - drobiazdzek

11. Data: 2002-10-17 21:07:59

Temat: Re: winorosla - drobiazdzek
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> ktore w trakcie prania nie ulegalyby naturalnej dekatyzacji tzn
> gubily koloru

Ależ to mi absolutnie nie przeszkadza, mówiąc o spraniu miałem na
myśli ,,zmęczenie materiału'' praniem -- farba mnie nie rusza...

> ze spodnie pekaja w kroku swiadczy ze kupujesz zbyt waskie spodnie

Nie, chyba nie chcesz powiedzieć, że nie zdarzyła Ci się sytuacja,
kiedy spodnie pękły? Np. podnosząc ciężki przedmiot, albo szybko
kucając/nachylając się?

> jak mnie mam wycieranie spodni na kolanach to z powodu bardzo
> czestego padania na kolana przed Iwona?

Oczywiście.

> im wiecej masz spodni na stanie tym dluzej kazde z nich nosisz

Tak. Ale aby nie przesadzać z ilością, rajcowałoby mnie 20 sztuk, z
których każdą mógłbym nosić 3 lata.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Mac Hugh, sławny mąż z Hindustanu,
Nosi szkła o odcieniu hebanu,

12. Data: 2002-10-17 21:09:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I Ty tez dales sie przekabacic na niepoprawna forme "winorosla" :-(
> Ta winorosl - te winorosle.

Wiesz co Michale?
Tobie łatwiej tego doglądać.
Ja biję się w piersi, zbyt często sam się gubię bo tak naprawdę to Janusza
wina.
Bez Wina nie razbieriosz!!!
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

13. Data: 2002-10-17 21:10:40

Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No, no,
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak
:)
takie
no, no
moze byc zarowno potwierdzeniem jaki zaprzeczeniem
:)
jak jest w tym przypadku
?

14. Data: 2002-10-17 21:19:02

Od: "1a7" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze, a co sie chwta ściany, szybko rośnie, zarówno w cieniu jak i w
słońcu? Posadziłem na słonecznej ściani w tym roku winobluszcza, pięknie
rośnie, a nie wiem co na północnej scianie? Moze mi cos podpowiecie?
Dziekuje
Pozdrowienia
Jerzy Jędrys
________________________________
małe jest piękne - http://www.interesik.pl

15. Data: 2002-10-17 21:42:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"1a7" <1...@g...pl> writes:

> [...]
> jak i w słońcu? Posadziłem na słonecznej ściani w tym roku
> winobluszcza, pięknie rośnie, a nie wiem co na północnej scianie?

Przesadź ten winobluszcz na ścianę północną, a w uzyskanym miejscu przy
ścianie słonecznej posadź winorośl. :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
ten starszy taki z zawału z sali z Konstancina
znam on mi się nie Kua jak mija

16. Data: 2002-10-17 21:50:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> writes:

> Najpierw to sie przyznam, ze ostatnio zadalem pare pytan Januszowi
> na priva i cos czuje, ze przekraczam prog jego wytrzymalosci
> odpowiadania na pytania naiwne.

On wyrozumiały jest...

> [...]
> czy je trzeba jakos przywiazywac, albo co? Sciane mam
> chropowata. Czy one same jakos tak sie wespna?

Raczej nie. Przy ścianie potrzebna jest jakaś podpora -- mogą być
druty, mogą być listewki, poprowadzone w odległości 30, 40 cm od
ściany -- winorośl będzie się czepiać tej konstrukcji wąsami, ale
potrzebna będziej jej również pomoc (pod-, przywiązywanie)

> PS chcialem podpytac P.Mysliwca o pare drobiazgow juz konkretnie,
> ale on widac z gor i lasow Jasla, bo mrukliwy bardzo - w mailach
> tez. wiec dlatego zostaje mi rozcwierkana grupa.

Pytaj śmiało.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Mateusz, co był z Konstancina,
Dość kiepsko się znał na dziewczynach.

17. Data: 2002-10-17 22:26:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ależ to mi absolutnie nie przeszkadza, mówiąc o spraniu miałem na
> myśli ,,zmęczenie materiału'' praniem -- farba mnie nie rusza...

mnie tez to nie przeszkadza
ale mojej zonie tak
:(

> Nie, chyba nie chcesz powiedzieć, że nie zdarzyła Ci się sytuacja,
> kiedy spodnie pękły? Np. podnosząc ciężki przedmiot, albo szybko
> kucając/nachylając się?

:))))
pekaly ewentualnie te z ktorych "wyroslem"
hehe
brzuchem oczywisci....
:)
szybkosc ruchu i ciezkosc przedmiotu nie ma znaczenia
gdy masz luz miast dopasowanych rurek
:)

> Oczywiście.

:)))))))

> Tak. Ale aby nie przesadzać z ilością, rajcowałoby mnie 20 sztuk, z
> których każdą mógłbym nosić 3 lata.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
> --
przy 20 parach spodni noszonych rotacyjnie
nie jestes w stanie "znosic" zadnej z nich przez 20 lat conajmniej
!!!!!!!
choc zastanawiam sie nad zywotnoscia bawelny
z ktorej sa one utkane
:)
reasumujac
podejmuje Twoje wyzwanie
kazde z kupionych u mnie Sharkow (nazwa firmy )
wytrzyma conajmniej rok noszenia
!!!!!!
clasyczny
ten conowski jeans
i tzw prazki to bardzo mocne tkaniny
nie do przetarcia wrecz
:)
moj ulubiony sztruks jest troche slabszy
ale tez rok wytrzyma
:)
zaklad przyjmuje pod warunkiem
ze sam dokonam obmiaru
i nie chce slyszec
ze lubisz obcisle spodnie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. aby uspokoic Ciebie moje sklepowe ceny na te Sharki
nie sa wygorowane od klasykow za 69 zl
do prazkow i sztruksow po 83 zl
:)
najdrozsze sa te nowomodnych dzwony (meskie)
z przetartego tzw rodeo barwionego strenchu
ale i one kosztuja u mnie 93 zl

18. Data: 2002-10-17 22:27:07

Temat: Re: winorosla - drobiazdzek NTG
Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
To znaczy, że miewam 1, 2 reklamacje rocznie. I stałych klientów, którzy
wracają zadowoleni.
Dla jednych drogie, dla innych tanie, wszystko zależy od zasobności
portfela. Anglicy powiadają, że nie stać ich na rzeczy tanie.
Na obronę dodam, że firma jest polska, tutaj też odbywa się cały cykl
produkcyjny, więc do cen z Azji te mają się nijak.
Jakościowo również, wiem bo sama mam połowę rzeczy z własnego sklepu.

Pozdrawiam

i życzę wytrwałości

Marta

19. Data: 2002-10-17 22:37:36

Od: "1a7" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

noooo... ale winorośl nie czepia sie ściany, a o takie mi chodzi, a
winobluszcz pewnie woli słońce - urósł od lipca ok. 2 m!

pozdrowienia
Jerzy Jędrys
________________________________
małe jest piękne - http://www.interesik.pl

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1wuogkaid.fsf@sapijaszko.net...

20. Data: 2002-10-17 22:40:20

Od: "1a7" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a ja taki jestem ogrodnik, co chce miec jak najmniej kłopotu, a efekt
wsopaniały i zachwycac się jak samo rośnie.... Miejcie dla mnie wyrozumienie
:)

Pozdrowienia
Jerzy Jędrys
małe jest piękne - http://www.interesik.pl