Re: witajcie

From: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: witajcie
Date: Fri, 25 Jan 2002 06:59:16 +0100

> Wstep wolny i wszyscy bardzo mili, ale zauwazylam, ze w godzinach
> popoludniowych zycie tu raczej zamiera, pewnie glownie z miejsc pracy
> wysylamy posty.

A przed Bozym Narodzeniem to sie tu dopiero posucha zadomowila ;-)))
Wszystkie przerzucilysmy sie na sprzatanie i pieczenie ;-)))

Witamy w naszym gronie :-)))

Patchwork to jest to, co bardzo mi sie podoba, tylko nie mam warunkow,
zeby zaczac. Po pierwsze maszyna popsuta :-((( Po drugie
potrzebowalalbym kogos, kto motywowalby mnie do pracy - kiedys, jeszcze
w liceum, szylysmy sobie z kolezanka jeansowe torby - wyszly fajnie,
chodzilam potem ze swoja dosc dlugo do szkoly - zrobila furore! Ale bylo
nas dwie i wzajemnie podtrzymywalysmy sie na duchu w czasie szycia.
Niestety, ona mieszka w Bialymstoku i widujemy sie dosc rzadko :-(

Mam jednak pytanie w sprawie patchworku do Krysi T. jako specjalistki -
czy uzywasz "resztek", ktore zostaly Ci z szycia roznych rzeczy, czy
raczej najpierw wybierasz wzor i specjalnie do niego kupujesz tkaniny
(jak duze kawalki)? I czy szyjesz "z glowy", czy masz jakies konkretne
wzory? I wreszcie pytanie, od ktorego nalezaloby zaczac - czy patchwork
jest trudny (tu odwoluje sie do Twoich poczatkow na tym polu) i od czego
zaczac, zeby sie nie zniechecic w razie gdyby nie wyszlo?

Pozdrawiam :-) Arleta