witam

121. Data: 2006-05-10 07:08:59

Temat: Re: witam
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A:
> Nie bardzo rozumiem w jakim sensie "wykształcone" pojmowanie
> tolerancji mogłoby mi (jako liberałowi) pomóc w konfrontacji
> z rzeczywistością.

W kazdym razie nie przeszkadzaloby w swiadomym konstruowaniu
poprawnych (poprawnie okreslonych) relacji z otoczeniem.

Akurat pojecie "tolerancja" posiada swoje dobrze opisane - rowniez
w postaci opacowan w literaturze - znaczenie.
W takiej sytuacji np tworzenie koncepcji/wnioskow/zaleznosci... itp
na podstawie "nadzbyt subiektywnie" ~zdefiniowanej "tolerancji" bedzie
prowadzic do blednych wynikow, ktore "globalnie" nie posiadaja
praktycznie zadnej realnej wartosci, nawet pomimo ich ew. wartosci
"lokalnej".

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

122. Data: 2006-05-10 16:00:17

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <0...@p...pl> :

> F:
>
> Zadnej?
> No zobacz do czego to juz doszlo. ;)

Przecież Ci dopisałem: "stracić głowę oznacza "utracić kontrolę nad
swoim zachowaniem"". Emocje pokazują się, zainteresowanie pokazuje się,
ale jest tłumione - gdyby nie było tłumione, to też by nic z tego nie
wyszło, bo jestem za mało chętny do dyskusji ze świeżo poznaną osobą,
nie jestem oblatany w zachowaniach "społecznych" i nie mam zbyt dużej
praktyki w "podrywach". Byłbym kolejnym "głupcem", który stoi jak cielę
i nic nie mówi. ;))

> Myslisz, ze to cos jak impotencja emojonalna (tak jak
> u psychopatow)?

Zbyt dalko posunięty wniosek. ;)

> Bo przeciez dalej wcale (tzn od drugiego razu... itp)
> nie jest lepiej - jesli zle rozumuje, to mnie popraw. ;)

Źle - jest lepiej.

> No i ta mieszanka uczuc [to musi dzialac jak ~pila
> emocjonalna?] zawstydzenie i troskliwa obawa z jednej
> strony oraz pulsujaca swiadomosc ze "trzeba splawic
> intruza" z drugiej

Pomijając nazewnictwo - do niego [nazw uczuć] nie będę się odnosił - do
ambiwalencji mogę. Ta - jest ambiwalencja.

> - nie miewasz po takich "przejsciach"
> ochoty aby sie schlac do nieprzytomnosci?

Może, ale chyba nie zawsze. Ważne, że zachowuję integrację osobowości.
;)

> PS: oczywiscie jak nie chcesz to nie odpowiadaj. :)

Nawet bez tej sugestii nie miałem zamiaru, bo wprowadzając własne
"nazewnictwo" zmuszasz mnie do zajęcia stanowiska wobec niego
["dowodzenie, że nie jest się wielbłądem"], ale jak widzisz znalazłem
odpowiednią metodę - negację imputowanych uczuć/emocji i pozostawienia
jedynie ambiwalencji. ;)

Flyer
--
gg: 9708346

123. Data: 2006-05-10 16:00:34

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <0...@p...pl> :

> F:
>
> W to nie moge uwierzyc...
> a juz na pewno nie wtedy kiedy ty o tym piszesz.
> Nie ma takiej mozliwosci. :)
> Error. ;)

To nie wierz.

Flyer
--
gg: 9708346

124. Data: 2006-05-10 16:03:04

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <0...@p...pl> :

> F:

> Czy "nasmiewanie sie" z kogos dla kogo - nie mowie tu
> koniecznie o sobie - wyksztalcona warstwa emocjonalna
> ma pozycje min. dominujaca wobec "modelu zachowan
> psychopatycznych" nie jest przypadkiem wyrazem twoich
> frustracji i kompleksow, a jednoczesnie sposobem
> w jaki kompensujesz sobie skutki samo-okaleczenia
> emocjonalnego?

Znów wprowadzasz do dyskusji swój system pojęciowy i zmuszasz mnie do
"podporządkowania" się mu. Dupa. Pomijam to, że "wykształcona warstwa
emocjonalna" w Twoim przypadku jest pojęciem co najmniej niedającym się
udowodnić. ;)

Flyer
--
gg: 9708346

125. Data: 2006-05-10 20:01:16

Od: Amnesiak <a...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia cbnet napisał(a) w wiadomości <news:e3r0bg$c87$1@news.onet.pl>
takie słowa:

> Taka obojetnosc nie wykluczalaby zainteresowania
> przekonaniami innych?

Nie wykluczałaby.

Amnesiak

126. Data: 2006-05-10 20:43:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak:
> Nie wykluczałaby.

Wow! :)))
Powaznie??? :))

Logika wskazuje chyba(?) ze wykluczalaby.
Nie? ;)

--
Czarek

127. Data: 2006-05-10 20:57:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

F:
> ... wprowadzasz

Proponuje. :)

> ... zmuszasz mnie

Nic podobnego.

> Dupa. Pomijam to, że "wykształcona warstwa emocjonalna"
> w Twoim przypadku jest pojęciem co najmniej niedającym się
> udowodnić. ;)

Rozumiem. ;)
Dzieki. :)

128. Data: 2006-05-10 21:12:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

F:
> ... znalazłem odpowiednią metodę - negację
> imputowanych uczuć/emocji i pozostawienia
> jedynie ambiwalencji. ;)

Ambiwalencja nie neguje tego o czym napisalem.
Jest naturalnym skutkiem i potwierdzeniem
mojego ujecia.
Jesli uwazasz inaczej, to znacza ze nie zrozumiales
tego co staralem ci sie przedstawic.

Inna rzecz: nie wierze, ze akurat ty nie potrafisz
zidentyfikowac w obrebie swej osobowosci skutkow
zamilowana i silnej fascynacji "krystaliczna"
psychopatia.
Rzeczywiscie nie potrafisz??? ;)

129. Data: 2006-05-10 21:23:51

Od: "Mortifer" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Noo... Chyba schizofrenik (?)

130. Data: 2006-05-11 03:29:32

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet; <0...@p...pl> :

> F:
>
> Ambiwalencja nie neguje tego o czym napisalem.
> Jest naturalnym skutkiem i potwierdzeniem
> mojego ujecia.

Jest elementem, który występuje na pewno - reszta opisu to gdybanie
i/lub określony system pojęciowy, niekoniecznie prawdziwy/najlepszy.

> Jesli uwazasz inaczej, to znacza ze nie zrozumiales
> tego co staralem ci sie przedstawic.

Nawet nie próbowałem zrozumieć.;)

> Inna rzecz: nie wierze, ze akurat ty nie potrafisz
> zidentyfikowac w obrebie swej osobowosci skutkow
> zamilowana i silnej fascynacji "krystaliczna"
> psychopatia.

Znowu mi coś imputujesz. ;) Nie napisałem nic o "silnej fascynacji
krystaliczną psychopatią".

Flyer

--
gg: 9708346

Brak milosci
Sondaże wyborcze OBOP cz.9
Kolejny monolog
Dlaczego ludzie są złośliwi?
co zmienia ślub? ...lekarstwo na kłopoty w zwiazku (długie)