witam

131. Data: 2004-01-04 14:48:24

Temat: Re: witam
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Do Marcina m.in. Też, napisał, że organizm osoby żywionej w sposób najlepszy
> nie toleruje większej ilości alkoholu:)))

A ty nie tolerujesz, wiec.... Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

132. Data: 2004-01-04 15:00:45

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Np. po wypiciu dwóch piw w Spiżu (wiesz o czym mówię:))))) nie mam ochoty na
> więcej,

he he ja już piwa nie piję okolo roku wiec Spiż to już nie będzie dla mnie to co
kiedyś ;)))

> nie smakuje mi i nie chcę już pić. Po wypiciu 2 kieliszków wina do
> obiadu, pojawia się jakaś blokada trudna do przeskoczenia - nie mogę i już.

no odczucia masz całkiem normalne ;)))

Slawek

[MM] surówki
W nowym roku