witam - dłuuugie :)

1. Data: 2002-11-15 21:51:14

Temat: witam - dłuuugie :)
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obserwuję od jakiegoś czasu walki toczące się na tej grupie i w związku z
tym, z lekką obawą się odzywam ;-)
Od jutra przechodzę na dietę.
Zapisałam się do Klubu Grubasów :-) prowadzonego pod patronatem gazety
Superlinia
Za 140 zł dostałam karnet w cenie którego jest:
- comiesięczna konsultacja lekarska (jeśli ktoś potrzebuje częściej - nie ma
problemu)
- 2 razy w tygodniu po godzinie gimnastyki
- raz w tygodniu basen
- 40 minut solarium
- 3 razy w miesiącu sauna.

Konsultacja z panią doktor trwała ponad godzinę - był to bardzo szczegółowy
wywiad lekarsko-dietetyczny ;-)
Musiałam się wyspowiadać ze wszystkich "grzechów" i zostałam zmierzona i
zważona oraz zrobiono mi pomiar zawartości tłuszczu w organizmie.

Zalecenia "dietetyczne" to moim zdaniem pomieszanie diety MM z "pięcioma
przemianami".
Ogólne założenia diety ( zaznaczam, że dostosowane do mojego konkretnego
przypadku) poniżej:
- żadnych konserwantów, barwników, glutaminianu, słodzików (wędliny,
jogurty, cała przetworzona żywność, przyprawy, kostki bulionowe, maggi itp.)
- nie wolno mleka
- nie wolno słodziku
-nie wolno pszenicy (kasza manna, kus-kus, chleb pszenny, makaron pszenny,
bułki)
-nie wolno mrożonek, żywności przygotowywanej przemysłowo
- nie smażyć
- nie łączyć w jednym posiłku białka zwierzęcego (jaja, mleko sery, ryba,
mięso) ze skrobią (pieczywo, ziemniaki, fasola, makaron, kasza)
- zabronione (póki co) ziemniaki, pomidory, papryka, bakłażany (czyli
psiankowate)
- owoce (póki co prawie że zabronione)
- pieczywo pod każdą postacią (póki co zabronione)

śniadanie między 7-9, obiad 4 godziny później, kolacja 5-6 godzin później,
najpóźniej o 19-tej

co należy jeść
warzywa : sezonowe, polskie, bez w/w
zboża, (bez pszenicy)
ryż
strączkowe
ryby do 3 razy w tygodniu
mięso do 3 razy w tygodniu
jaja do 8 sztuk w tygodniu
oleje, przyprawy (naturalne), grzyby, mięso, orzechy, pestki (nie więcej niż
2 łyżki na dobę)

Niniejszym przyłączam się do grona odchudzających się :-))
Trzymajcie za mnie kciuki

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://www.misiczka.republika.pl

2. Data: 2002-11-16 11:43:46

Temat: Re: witam - dłuuugie :)
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -nie wolno mrożonek

co jest zlego w mrozonych brokulach czy brukselce? szczegolnie teraz -
zima...

> - zabronione (póki co) ziemniaki, pomidory, papryka, bakłażany (czyli
> psiankowate)

misiczko, a oni mowili ci dlaczego zabronione, czy tylko ze nie wolno? bo
pomidory to przeceiz sama woda. to, ze ziemniaki tucza, to tez mit -
ziemniaki z wody lub pieczone bez tluszczu nie tucza, a dodatkowo sa bardzo
pozywne.

3. Data: 2002-11-16 13:53:35

Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

lo matko i corko!!!
toc wszytskiego ci zakazali!
i jak sie tu cieszyc zyciem?

moze jaki umiar jeno zachowac i wiecej ruchu sobie sprawic...

ja cos chyba bym nie potrafila taki rezim trzymac. tym bardziej ze decyzja
wejscia na diete to proces baaaaardzo dlugi.

no ale to moje osobiste zdanie;)

powodzenie mimo to zycze i pozdrawiam
Hesia

4. Data: 2002-11-16 18:21:16

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> co jest zlego w mrozonych brokulach czy brukselce? szczegolnie teraz -
> zima...

Czytałam kiedyś, że mrożone jedzenie jest _energetycznie_ bezwartościowe.
Nie kalorycznie - tylko energetycznie. ZTCW jest to też koncepcja zgodna z
pięcioma przemianami.

> misiczko, a oni mowili ci dlaczego zabronione, czy tylko ze nie wolno?

Napisałam - że dieta jest dostosowana do moich problemów zdrowotnych. W tej
chwili nie mogę jeść psiankowatych nie ze względu na tycie, tylko na pewne
schorzenie. Ale zabrzmiało tajemniczo ;-) Ale, jak wszystko wróci do normy -
to wrócą i pomidory.

Zaznaczam, że dieta ma działać nie tylko odchudzająco, ale głównie
oczyszczająco na organizm, ma mnie doenergetyzować i leczyć pewne
schorzenia.
Najprawdopodobniej mam nietolerancję na niektóre zboża, zaburzenia
hormonalne (mam zrobić sobie badania) i na pewno - anemię ( bo zrobiłam
badania) - dlatego np. wykluczone jest mleko i kawa - bo upośledzają
wchłanianie żelaza.

Pani doktor z tego, co się zorientowałam jest taka bardziej ekologiczna, a
wiedzę ma nie tylko z zakresu żywienia, ale także zaburzeń hormonalnych,
alergii, psychologii i innych dziedzin. Traktuje pacjenta całościowo.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Ludzie dzielą się na tych, którzy kochają koty
i na tych, pokrzywdzonych przez los (O. Wilde)

5. Data: 2002-11-16 20:48:20

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwili nie mogę jeść psiankowatych nie ze względu na tycie, tylko na pewne
> schorzenie. Ale zabrzmiało tajemniczo ;-) Ale, jak wszystko wróci do

a to serdecznie przepraszam. juz myslalam, ze cos sie zmienilo i naukowcy
odkryli, ze pomidory maja wiecej kalorii niz maja:) pisalas o klubie
grubasa, wiec od razu myslalam, ze sie odchudzasz:)

jeszcze raz sorry:)

6. Data: 2002-11-16 22:27:27

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pisalas o klubie
> grubasa, wiec od razu myslalam, ze sie odchudzasz:)
>
> jeszcze raz sorry:)

nie ma za co ;-)
bo to jest klub zdrowego grubasa ;)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy, ale wściekamy się,
gdy tego nie dostajemy. Dlatego jesteśmy takie fascynujące

7. Data: 2002-11-17 14:40:32

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> bo to jest klub zdrowego grubasa ;)

Witaj misiczko!

Trzymam kciuki. Dobrze ze trafilas na lekarza, ktory chce sie Toba zajac.
Pozdrawiam i trzyam kciuki

Saman_tha

8. Data: 2002-11-17 16:14:34

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

trzymam kciuki!

ale musisz byc strasznie chora osoba skoro nic nie mozesz prawie jesc ;-)

ja jestem na montim od paru miesiecy i 15kilo mniej ale jem mleko, mrozonki
itp

mam nadzieje ze wytrzymasz bo jak tak to po takim rezimie schudniesz na
100%, to taki monti do kwadratu.

pisz co tydzien najlepiej i podawaj straty wagi (mam nadzieje ze nie zyski
;-))

musta

9. Data: 2002-11-17 18:24:29

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 100%, to taki monti do kwadratu.
>
> pisz co tydzien najlepiej i podawaj straty wagi (mam nadzieje ze nie zyski

podpisuje sie
pisz co tydzien! bedzemy ci dodawac otuchy

Saman_tha

10. Data: 2002-11-18 00:09:21

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> podpisuje sie
> pisz co tydzien! bedzemy ci dodawac otuchy

Dzięki za dobre słowo ;-)
Będę zadawała relację.
A jutro rano, na 9:00 mam godzinę gimnastyki...

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

Optymalni pomocy
Nutella
buuu
prosze o opinię i radę