witam i pytam

1. Data: 2000-07-16 18:52:47

Temat: witam i pytam
Od: "Baron" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !

pojawiam sie tu po raz pierwszy.
Mam pytanie do mieszkancow W-wy.
Gdzie mozna kupic w W-wie dobrego oryginalnego chinskiego wok-a .

Obecnie uzywam wokowatej patelni Tefala, ale ona ma plaski spod, co prawda
jest praktyczna ale to nie to samo co prawdziwy wok.

ps. a moze macie jakies swoje doswiadczenia jaki powinien byc wok ?

z gory dzieki za podpowiedzi

Baron

1. Data: 2000-07-18 11:42:30

Temat: Odp: witam i pytam
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam na Ursynowie w Megasamie, ale on chyba byl niemiecki, choc
prawidlowo zeliwny, z okraglym dnem.

Użytkownik Baron <t...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3wnc5.7262$p...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-07-18 12:39:05

Temat: Re: witam i pytam
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: ...
>Widzialam na Ursynowie w Megasamie, ale on chyba byl niemiecki, choc
>prawidlowo zeliwny, z okraglym dnem.

Prawidlowy wok jest wykonany z ordynarnej blachy stalowej
to co jest sprzedawane w marketach ma na prawde nie za wiele wspolnego z
oryginalem - jak kazde naciagactwo - polecam stadion X Lecia - tam w
wietnamskich sklepikach mozna kupic wiele ciekawych rzeczy - miewaja nawet
specjalne palniki gazowe do woka.

Marek

1. Data: 2000-07-18 13:21:51

Od: mariusz lewandowski <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"M.W." <t...@f...onet.pl> napisał / wrote:

> Prawidlowy wok jest wykonany z ordynarnej blachy stalowej
> to co jest sprzedawane w marketach ma na prawde nie za wiele wspolnego z
> oryginalem - jak kazde naciagactwo -

Tu zgadzam sie z Toba w zupelnosci

polecam stadion X Lecia - tam w
> wietnamskich sklepikach mozna kupic wiele ciekawych rzeczy - miewaja nawet
> specjalne palniki gazowe do woka.

a ja polecam sklep "Chinczyk" ul.Chmielna 5 Warszawa(koszt woka ok.70 PLN)

1. Data: 2000-07-18 14:09:41

Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys zrobilem sobie sam wlasny, tyle ze sie troszku walnolem i wyklepalem
go od zewnatrz.
Co do orginalnych Wookow w Chin to jestescie pewni, ze kupowanie ich jest
moralne, biorac pod uwage ktoje klepie?

grogreg

1. Data: 2000-07-19 06:49:12

Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

grogreg#news.tpnet.pl napisał(a) w wiadomości:
<3...@n...inet.com.pl>...

> [...]
>go od zewnatrz.
>Co do orginalnych Wookow w Chin to jestescie pewni, ze kupowanie ich jest

Nie wiem - ja swoj kupilem w Koreii Poludniowej - nie jest recznie klepany
tylko ze sztancy ale dziala swietnie tyle ze wymaga kuchni weglowej takiej z
fajerkami bo na palniku gazowym a tym bardziej na plytach elektrycznych nie
mozna uzyskac wlasciwej powierzchni ogrzewanej.
Widzialem u wietnamcow na stadionie za jakies 450 zetow specjalne palniki do
wokow - na gaz z butli - tyle ze nie mam juz na to miejsca w kuchni

Marek

1. Data: 2000-07-19 09:26:11

Od: "tehacjusz" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w hali targowej wola jest cos takiego na stoisku tele sklepu

1. Data: 2000-07-19 10:03:54

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grogreg#news.tpnet.pl <g...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...inet.com.pl...
> Co do orginalnych Wookow w Chin to jestescie pewni, ze kupowanie ich jest
> moralne, biorac pod uwage ktoje klepie?

Chinczycy klepia. Jak nie bedziemy kupowac, to beda mieli jeszcze gorzej.

Jader

1. Data: 2000-07-20 21:27:19

Od: "Baron" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za podpowiedzi !