witaminki

1. Data: 2004-11-29 22:51:52

Temat: witaminki
Od: "Karolina" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam, nie wiem czy temat się pojawiał (pewnie tak, ale w archiwum nie
znalazlam :(
Powiedzcie mi, proszę, jaki jest najlepszy zestaw witamin w pigulce?:)
Tyle tego jest teraz, ze trudno ogarnac...

Pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2004-11-30 03:32:07

Temat: Re: witaminki
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina" <k...@a...net> wrote in message
> [...]
> Powiedzcie mi, proszę, jaki jest najlepszy zestaw witamin w pigulce?:)
> Tyle tego jest teraz, ze trudno ogarnac...

najlepsze to naturalne zrodla witamin.

iwon(k)a

1. Data: 2004-11-30 07:12:46

Od: "Jacek" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że najlepszym źródłem są naturalne witaminy, tylko że w naszym
codziennym pożywieniu jest ich bardzo mało - za mało dla naszego organizmu.
Najlepszy zestaw witamin to wg mnie VIGOR jak dla mnie complete - zależy od
wieku, jest jeszcze junior i senior. Swego czasu bardzo duzo czytałem i
"studiowałem" temat witamin i wybrałem wyżej wymieniony. Zestaw ma niemal
identyczny z CENTRUM poza wit. A. tylko, że cena jest dużo korzystniejsza.
Najlepiej kupić w dużym opakowaniu 100 tabletek - w "mojej" aptece kosztuje
30zł. Zalecane dawkowanie 1szt/dzień (wystarczy), więc wychodzi 9zł/mc
uważam dobrego nawet b.dobrego zestawu witamin. Co prawda są tańsze np
vitaral itp. jednak co do jakości i ilości nie tylko wit, ale składników
mineralnych, to bez porównania. Nie polecam, lepiej trochę dołożyć i mieć
kompletny wysokiej jakości produkt. Pozdrawiam!
Jacek

1. Data: 2004-11-30 07:34:26

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:
> Oczywiście, że najlepszym źródłem są naturalne witaminy, tylko że w naszym
> codziennym pożywieniu jest ich bardzo mało - za mało dla naszego organizmu.

?? Skad te dane ? Bo jak dla mnie to brzmi jak slogan reklamowy ;)
Normalnie odzywiajaca sie osoba w naszej strefie klimatycznej dostaje
wystarczajaca dawke witamin, chyba ktos zyje na kawie i chipsach - ale
wtedy i 'cukiereczki' nie pomoga ;)
W tej chwili lekarze odchodza juz nawet od podawania preparatow
witaminowych kobietom w ciazy - o ile wyniki sa ok.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca_info.html

1. Data: 2004-11-30 09:52:54

Od: "Jacek" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W tej chwili lekarze odchodza juz nawet od podawania preparatow
> witaminowych kobietom w ciazy - o ile wyniki sa ok.

To nie jest slogan reklamowy. I gdybym był kobietą w ciąży i lekarz
odradziłby mi stosowanie preparatów witaminowych to szybko bym zmienił
lekarza. Dane mianowicie zostały opublikowane w bardzo
interesującym artykule, popartym wieloletnimi badaniami w zakresie wpływu
witamin na nasze życie. Po przeczytaniu tego artukółu biegiem pobiegłabyś do
apteki i kupiła zestaw witamin! Ja tak zrobiłem a nie jestem osobą ani
naiwną ani wpływową, jednak mocne i prawdomówne argumenty mnie
przekonały. Czy uważasz, że w dzisiejszych czasach człowiek
mógłby przeżyć, bez medycyny, leków, szczepionek, operacji itd.? Czasy się
zmieniły..... to fakt..... ale....... dlaczego farmer mający hodowlę trzody
nie może pozwolić sobie na operowanie świnek, czy ciągle szczepionki i
leczenia........ bo to jest za drogie!..... Człowieka na to stać..... wiesz
ile wydaje się na medycynę?..... reklamę.... leki?.... operacje itd, itd..
wiesz jak potężny jest to przemysł? (Na marginesie pracuję w służbie zdrowia
i jestem dosyć zorientowany)....... to jest jedna z największych gałęzi
przemysłu. Dlaczego więc te owe świnki farmera trzymają się całkiem nieźle?
Zauważ co im się podaje. Weź sobie przeciętną paszę codziennego spożycia dla
trzody i spójrz na składnik!!! Ja tak zrobiłem.... i co??? Dawki witamin i
soli mineralnych są takie wysokie, że......... świnie lepiej jedzą od ludzi!
Są kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt razy wyższe! To nie mrzonki to
fakt...... proszę porównaj....... a po co one dostają
takie wysokie dawki witamin i innych składników mineralnych???? Po to by nie
chorowały...... po to by były zdrowe.... bo jak zaczną zdychać to farmer
zbankrutuje. Dlaczego ich się nie leczy tylko podaje owe witaminki? Bo to
jest duuuużżżooo tańsze od leczenia i operacji........ gdyby wszyscy ludzie
brali witaminki..... to większość lekarzy straciła by pracę bo byli by
niepotrzebni! Nie musisz w to wierzyć, nie musisz brać witamin..... możesz
żyć dalej w nieświadomości........ jeśli kogoś to zainteresowało to chętnie
prześlę mu cały artykuł..... przeczytać nie zaszkodzi...... kto czyta nie
błądzi.
PS. Jeśli ktoś chce to proszę o @ na priv. Zachęcam do przeczytania!

1. Data: 2004-11-30 10:12:17

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):
> ?? Skad te dane ? Bo jak dla mnie to brzmi jak slogan reklamowy ;)

niejednoktornie spotkałam się z podobnymi badaniami na ten temat. nie mam
teraz pod ręką, ale pamiętam np., że w diecie stosunek NNKT omega 6 do omega
3 powinien wynosić 3:1, a wynosi 15:1. więc na pewno z witaminami jest
podobnie.

> Normalnie odzywiajaca sie osoba w naszej strefie klimatycznej dostaje
> wystarczajaca dawke witamin, chyba ktos zyje na kawie i chipsach - ale
> wtedy i 'cukiereczki' nie pomoga ;)

tylko skąd mamy czerpać te witaminy? może kiedyś ludzie inaczej się
odżywiali, mieli dobrej jakości, niezanieczyszczone owoce i warzywa w sporej
ilości. a obecnie w dobrej wierze jedzą np. cytrusy, które nie dojrzewają na
słońcu, tylko podczas transportu, przez co nie zawierają nawet połowy tych
witamin, które mogłyby zawierać, dojrzewając na słońcu. w diecie wielu osób w
ogóle brakuje warzyw i owoców.

jeśli ktoś naprawdę jest pewien, że odżywia się idealnie i dostarcza
organizmowi wszystkich niezbędnych składników, to faktycznie nie musi niczym
tej diety uzupełniać. tylko ile jest takich osób...

1. Data: 2004-11-30 10:16:08

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał/a w news:cohg0o$kgg$1@news.wp.pl:

> I gdybym był kobietą w ciąży i lekarz
> odradziłby mi stosowanie preparatów witaminowych to szybko bym
> zmienił lekarza.

Ale nie jesteś ani kobietą, ani w ciąży, tylko facetem z gatunku "ja
wiem lepiej od lekarza"?

> Dane mianowicie zostały opublikowane w bardzo
> interesującym artykule, popartym wieloletnimi badaniami w
> zakresie wpływu witamin na nasze życie.

Poproszę autora, tytuł, datę i miejsce opublikowania artykułu.

> Po przeczytaniu tego
> artukółu biegiem pobiegłabyś do apteki i kupiła zestaw witamin!

Dunia na pewno nie omieszka skorzystać z tej rady, ja zaś Tobie radzę
pobiec do księgarni i kupić słownik ortograficzny.

[ciach wywody]

> gdyby wszyscy ludzie brali witaminki..... to większość lekarzy
> straciła by pracę bo byli by niepotrzebni!

Do siga mogę?

mips ubawiona

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-30 10:24:19

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> To nie jest slogan reklamowy. I gdybym był kobietą w ciąży i lekarz
> odradziłby mi stosowanie preparatów witaminowych to szybko bym zmienił
> lekarza.

No popatrz. A ja byłam kobietą w ciąży i to nie raz.
I o ile w pierwszej ciąży dałam sobie wmówić konieczność łykania
suplementów, o tyle w drugiej już nie byłam taka durna.
I wiesz co - wyniki morfologii, przebieg ciąży, ogólny stan zdrowia, były
_TAK_SAMO_BARDZO_DOBRE_, a dziecko nawet większe i w przeciwieństwie do tego
nie suplementowanego prenatalnie _bez alergii_.
Nie wypadły mi zęby, nie wyłysiałam, nie pogubiłam paznokci, karmiłam dzieci
długo i bez problemów zdrowotnych, anemii itp. u obu stron, moja skóra nie
straciła elastyczności, nie mam rozstępów pociązowych, ani pozostałości w
formie obwisłego fałda skóry na brzuchy, czy wiszących piersi.

Podstawą jest różnorodna dieta i unikanie śmieciowego jedzenia, suplementy
to ratunek dla ludzi chorych lub/i z upośledzonym przyswajaniem
mikroelementów .
Zdrowy w miarę porządnie odżywiający się człowiek nie potrzebuje nic łykać.

Dane mianowicie zostały opublikowane w bardzo
> interesującym artykule,

Jeden artykuł o niczym nie świadczy - a dane w różnych artykułach są różne -
np. takie, że sztuczna suplementacja powoduje obniżenie odporności,
powstawanie alergii, tendencje do astmy, upośledzenie przyswajania
mikroelementów

> [...]
> apteki i kupiła zestaw witamin! Ja tak zrobiłem a nie jestem osobą ani
> naiwną ani wpływową, jednak mocne i prawdomówne argumenty mnie

To poczytaj tez te argumenty, które sie pojawiają obecnie i na świerzo - że
Czy uważasz, że w dzisiejszych czasach człowiek
> mógłby przeżyć, bez medycyny, leków, szczepionek, operacji itd.? Czasy się

(Na marginesie pracuję w służbie zdrowia
> i jestem dosyć zorientowany).......

Jako kto? Facio w garniturku zajmujący się dystrybucją witaminek? :)

> [...]
> chętnie
> prześlę mu cały artykuł..... przeczytać nie zaszkodzi...... kto czyta nie

Jest na to proste rozwiązanie - wegetarianizm. :))))
Sowa

1. Data: 2004-11-30 10:41:19

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justa" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> tylko skąd mamy czerpać te witaminy?

Z jedzenia, wody* i słońca.

może kiedyś ludzie inaczej się
> odżywiali,

Owszem - dużo gorzej, temu "kiedyś" średnia życia to było ok 40 lat.
Żyjemy w czasach, gdzie przy odrobinie zastanowienia i umiejętności
czytania, człowiek może żywić się wyjątkowo urozmaicenie i bez problemu
dostarczać organizmowi wszelkich potrzebnych witamin i mikroelementów.
Tylko trzeba zrezygnować z batonika a zjeść marchewkę, ograniczyć białe
bułeczki a kupić żytni razowiec, nie napychać się ziemniakami smażonymi, a
ugotować sobie jednego w mundurku i uzupełnić go o sałatkę ze sezonowych
warzyw (w zimie w naszej strefie klimatycznej mamy świetne kiszonki, pełne
wt C i soli mineralnych jak mało co) i coś białkowego - jajo, rybę morską
( owe Twoje magiczne omega3, albo polać olejem lnianym - jeszcze więcej
omega3) kotlety ze strączkowych, nie kupny zasłodzony soczek do picia a
jakiś owoc, albo woda, nie cukiereczka, a orzechy pełne świetnego białka i
unikalnych tłuszczy, nie serek zasłodzony ma maksa a przaśny twaróg, itd.,
itp.

> [...]
> słońcu, tylko podczas transportu, przez co nie zawierają nawet połowy tych
> witamin, które mogłyby zawierać, dojrzewając na słońcu. w diecie wielu

No i czyja to wina? Ich samych. Jak ktoś lubi faszerować się farmaceutykami
to proszę bardzo, ale bez wmawiania głupot, że to one są podstawą zdrowia i
urody i że ich łykanie nie niesie za sobą żadnych negatywnych skutków.

Sowa
* z wody (mineralnej) mikroelementy - np. jod na terenach ubogich w tenże.

1. Data: 2004-11-30 10:42:42

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.rec.uroda w diabły, ale Twoje posty Sowa mnie niestety
powstrzymują:
>...jod na terenach ubogich w tenże.

A nie w tężnie?

puchaty

gdzie fryzjer warszawa (ale trochę nietypowo)
o podróbkach perfum i pytajacych wkolko o to samo
Kobiety
jaki wybrać depilator?
L'oreal i dziwna pasta gliniana