Re: witaminki

From: mips <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: witaminki
Date: Tue, 30 Nov 2004 10:16:08 +0000 (UTC)

Jacek napisał/a w news:cohg0o$kgg$1@news.wp.pl:

> I gdybym był kobietą w ciąży i lekarz
> odradziłby mi stosowanie preparatów witaminowych to szybko bym
> zmienił lekarza.

Ale nie jesteś ani kobietą, ani w ciąży, tylko facetem z gatunku "ja
wiem lepiej od lekarza"?

> Dane mianowicie zostały opublikowane w bardzo
> interesującym artykule, popartym wieloletnimi badaniami w
> zakresie wpływu witamin na nasze życie.

Poproszę autora, tytuł, datę i miejsce opublikowania artykułu.

> Po przeczytaniu tego
> artukółu biegiem pobiegłabyś do apteki i kupiła zestaw witamin!

Dunia na pewno nie omieszka skorzystać z tej rady, ja zaś Tobie radzę
pobiec do księgarni i kupić słownik ortograficzny.

[ciach wywody]

> gdyby wszyscy ludzie brali witaminki..... to większość lekarzy
> straciła by pracę bo byli by niepotrzebni!

Do siga mogę?

mips ubawiona

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.