wjazd na chojnik - fotorelacja

1. Data: 2005-06-22 18:22:53

Temat: wjazd na chojnik - fotorelacja
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ponizej znajduja sie zdjecia z mojego wjazdu na gorskim handbike`u pod zamek
Chojnik niedaleko Jeleniej Gory:
http://www.rolins.neostrada.pl/dyscypliny/terenowy/g
aleria2/index.html

wiecej na stronie:
www.mono-ski.prv.pl

2. Data: 2005-06-22 20:03:44

Temat: Re: wjazd na chojnik - fotorelacja
Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rolins napisał:
> ponizej znajduja sie zdjecia z mojego wjazdu na gorskim handbike`u pod zamek
> Chojnik niedaleko Jeleniej Gory:

Chojnik jest w obrębie Jeleniej Góry ;)

3. Data: 2005-06-23 05:46:28

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Bogucki"

> Chojnik jest w obrębie Jeleniej Góry ;)

Kiedys byla to odrebna miejscowosc, ktora nazywala sie Sobieszow.

Leszek

4. Data: 2005-06-23 10:49:05

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LECH DUBROWSKI napisał:
> Użytkownik "Maciej Bogucki"

> Kiedys byla to odrebna miejscowosc, ktora nazywala sie Sobieszow.

Sobieszów, a za razem wzgórze zamkowe Chojnik, został przyłączony do
miasta w trakcie tworzenia z JG miasta wojewódzkiego w latach 75 ubiegło
wieku (jak to brzmi ;) ). Z Sobieszowa stworzono dzielnice JG. Podczas
ostatniej reformy administracyjnej straciliśmy rangę województwa ale
Sobieszów pozostał dzielnicą miasta :)

Ale to nie istotne. Podoba mi się promowanie przez Rolins'a swego
cacka. Może dlatego, że proponowane nam w seryjnej produkcji trójkołowce
są mało poręczne w prowadzeniu i kierowane do wąskiego grona
użytkowników a alternatywne cholernie drogie mimo dość prostej konstrukcji.

TAK TRZYMAJ!!!

5. Data: 2005-06-24 06:24:07

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieku (jak to brzmi ;) ). Z Sobieszowa stworzono dzielnice JG. Podczas
> ostatniej reformy administracyjnej straciliśmy rangę województwa ale

Tak, na samym wzgórzu zamkowym Chojnik nigdy nie bylem, ale caly ten teren
znam bardzo dobrze bo wiele razy bywalem w roznych sanatoriach w Cieplicach.
Ciekaw jestem czy daloby sie tam podjechac na wozku elektrycznym.

Leszek :-)

6. Data: 2005-06-24 07:16:34

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Cieplicach.
> Ciekaw jestem czy daloby sie tam podjechac na wozku elektrycznym.

Trasą ktora ja wiezdzalem jest to absolutnie nie mozliwe ze wzgledu na
skaly:
http://www.rolins.neostrada.pl/dyscypliny/terenowy/g
aleria2/photos/IMG_4025.
JPG

ale wiem ze jest tam droga ktora wjezdzaja samochody i byc moze ze tamtedy
sie da. Musisz zapytac kogos z okolicy.

7. Data: 2005-06-24 07:25:14

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

poprawiony link do zdjecia :

8. Data: 2005-06-24 07:28:00

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ehh nie wiem czemu obcina mi rozszerzenie pliku, trzeba wiec skopiowac razem
z .JPG i wkleic w wyszukiwarce

9. Data: 2005-06-24 07:38:20

Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trasą ktora ja wiezdzalem jest to absolutnie nie mozliwe ze wzgledu na
> skaly:

Tak, widzialem je, na twoich zdjeciach, ale myslalem, ze mozna je ominac.

Leszek

10. Data: 2005-06-24 07:45:56

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, widzialem je, na twoich zdjeciach, ale myslalem, ze mozna je ominac.

niestety one leza dokladnie na sciezce ktora trawersuje wzdluz wzniesienia i
z jednej strony jest skarpa w dol a z drugiej las i skarpa w gore wiec nie
da sie ominac, ale nie zniechecaj sie bo mowie ze jest tez inna droga
przeznaczona dla aut ktore obsuguja chojnik. Tez lesna ale ponoc latwiejsza
i bez skal

zjazd ustron 2005
kryteria dostępności obiektów dla on
naklejka na samochód