Re: włóczkowy biustonosz

Data: 2002-03-07 07:15:59
Temat: Re: włóczkowy biustonosz
Od: "Gocha" <g...@i...pl>

Wezmę petycję pod uwagę, ale niestety dopiero po niedzieli, bo na weekend
przyeżdzają teście, więc raczej odpada wybebeszanie szafek.
Ale nie martw się, jak znajdę ten na druty, który mi się schował gdzieś, to
do lata machniesz go leciutko. Bardzo fajnie się go robiło. Co prawda na
drutach pończoszniczych, ale za to na 4 nie na 5. I dzięki temu nie wysuwały
się podczas robienia z oczek.
Gocha