włoska rodzina

11. Data: 2002-03-21 11:15:30

Temat: Re: włoska rodzina
Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Loonie <L...@n...wp.pl> w artykule news:a7ceri$nqn$2@news.onet.pl napisał...

> BTW: Próbowałaś kiedyś gotować schabowe? To się nie nazywa raczej gotować
> schab? Eee....

Wiedziałam, że jesli nie postawię smajleja, to weźmiesz mój tekst
na poważnie... co mnie powstrzymało???

Olka(nigdy więcej ;-))
--
**/|_/|*********************************************
***********

12. Data: 2002-03-21 12:47:06

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alex Jańczak napisał(a):

> [...]

Na szczęście jem wszystko, ale lubię czasem
wypuścić takiego maluniego trolliczka.

Jak ja to lubię - wsadzasz taki mały kijek,
a te mróweczki ganiają, jakby był koniec świata!

> Olka(nigdy więcej ;-))
> --

Pozdrwka
----
Jonasz

13. Data: 2002-03-21 13:05:33

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> a écrit dans le message news:
a7cf7l$dcs$...@n...tpi.pl...
> Loonie <L...@n...wp.pl> w artykule news:a7ceri$nqn$2@news.onet.pl
napisał...

> Wiedziałam, że jesli nie postawię smajleja, to weźmiesz mój tekst
> na poważnie... co mnie powstrzymało???

Złośliwość. ;-)
"A bo mnie zmyliły!"

BTW Ileż to niewykorzystanych przepisów w naszej kuchni sie marnuje!
Gotowane mielone, prażone płatki śniadaniowe, siekane gołąbki, sałatka z
kiełbasy, wreszcie o zgrozo! zasmażane mleko z czekoladą. Te smakołyki
czekają tylko na odkrycie. To możesz być TY!

--
Pozdrowienia (eee, coś mi dzisiaj nie tego z głową)
Loonie

14. Data: 2002-03-21 13:33:14

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jonasz" <j...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
3...@p...onet.pl...

> Na szczęście jem wszystko, ale lubię czasem
> wypuścić takiego maluniego trolliczka.
>
> Jak ja to lubię - wsadzasz taki mały kijek,
> a te mróweczki ganiają, jakby był koniec świata!

1. jesteś nieekologiczny - mrówki są pod ochroną, nawet w elementarzu o tym
"pisało";
2. też się tak tłumaczyłem, jak mi zamiast omletu wyszła masa wyglądająca na
rozumną;
3. uwierzę ci może (może powiadam) jak mi powiesz jak się kotlety panieruje
i czym się najlepiej przewraca i ile razy (zazywka, co? :->)
4. Ha! Got you!

--
Pozdrowienia
Loonie

15. Data: 2002-03-21 13:42:04

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Loonie <L...@n...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7clev$4gf$...@n...onet.pl...
> [...]
> czekają tylko na odkrycie. To możesz być TY!
> Pozdrowienia (eee, coś mi dzisiaj nie tego z głową)

najwidoczniej :-)
Ale i tak rotfl :-)

Pozdraiwam cieplutko
Magda/Anyia

16. Data: 2002-03-21 21:49:55

Temat: Re: OT włoska rodzina
Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Loonie" <L...@n...wp.pl> wrote at pl.soc.rodzina:

> BTW Ileż to niewykorzystanych przepisów w naszej kuchni sie marnuje!
> Gotowane mielone, prażone płatki śniadaniowe, siekane gołąbki, sałatka
> z kiełbasy, wreszcie o zgrozo! zasmażane mleko z czekoladą.

Ty się zajšc nie œmiej. Sałatkę z kiełbasy (a raczej awanturkę, bo
zapiekankš toto nie było) sobie czasem przyrzšdzam, niedawno wpadłem na
tosty jajkowe z mikrofali, za to braciak serwuje jajecznicę z tostera :-)
A płatki sš prażone fabrycznie...

--
Alf/red/

17. Data: 2002-03-22 23:52:45

Od: "Cyganka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jonasz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może dzieci byłyby lepiej wychowane...
> Swoją drogą, gdyby mnie żona chciała utrzymywać,
> to nie mam nic przeciwko temu.
> Nawet nauczyłbym się gotować schabowe.

Mój TŻ twierdzi, że bardzo chętnie poszedłby na urlop wychowawczy
i zajął się dziećmi i domem. Nie dość, że uważa się za lepszą
gospodynię (nie mam w tym temacie specjalnych ambicji - proszę
bardzo), to w chwilach desperacji chciał nawet przejąć karmienie
piersią:-))))

--
Pozdrawiam serdecznie - Cyganka

18. Data: 2002-04-10 21:36:09

Od: Krzysztof Krzyżaniak <e...@p...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 21 Mar 2002 11:05:11 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@s...gliwice.pl> i powiedziała:

[..]
> Mnie to było wszystko jedno, tyle ze kasy mało, ale wydaje mi sie że
> mężczyzna bardzo ciężko przeżywa fakt ze nie zarabia pieniedzy i żona
> musi go, nawet czasowo utrzymywać.

A mi się wydaje, że to stereotyp.

eloy
--
--Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------el
oy-@-transilvania-eu-org--

Musi być jakiś sens poza muzyką dance i tłem
Och daj, niech go zobaczę

sprawdzanie
wielkanocny baranek
(OT)