wody mineralne

11. Data: 2004-04-08 05:13:27

Temat: Re: wody mineralne
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Artur Makowski" <a...@p...onet.pl> napisal w
wiadomosci news:861458.20040407205503@poczta.onet.pl...

> O gustach sie nie dyskutuje... ;)

Fakt, albo sie go ma albo nie ;)))

Pozdrawiam,
Adam

12. Data: 2004-04-08 07:11:36

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisal w wiadomosci
news:c51emh$3ha$1@opal.futuro.pl...

> Jest okropna i moze byc szkodliwa... to woda wysokozmineralizowana...

Ee, moze w smaku i dobra, ale mnie po niej brzuszek boli. Adamo, pisales
kiedys o wodzie-ja juz dojrzalam do tego, by kupowac hurtowo, jaka to byla
woda. Zywiec? W duzej butli, no przypomnij i nie kaz mi biedaczce
goooglowac. Pozdrawiam Hafsa
PS czemu we Wroclaiwu juz wszystko kwitnie a u mnie na wsi ledwo ledwo?
Przeprowadzam sie spowrotem do Wroclawia!

13. Data: 2004-04-08 14:31:17

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie sa wasze ulubione (wg smaku) wody mineralne? (oczywiscie bez cukru)

Vita albo Arctic, a Aqua Minerale za to nie znosze :)
[oczywiscie niegazowane!]

pzdr.

<( )~

14. Data: 2004-04-08 16:48:47

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisal w wiadomosci

> [...]
> kiedys o wodzie-ja juz dojrzalam do tego, by kupowac hurtowo, jaka to byla
> woda. Zywiec? W duzej butli, no przypomnij i nie kaz mi biedaczce

Pewnie, ze zywiec:))

> PS czemu we Wroclaiwu juz wszystko kwitnie a u mnie na wsi ledwo ledwo?
> Przeprowadzam sie spowrotem do Wroclawia!

A bo we Wroclawiu juz dawno mamy wiosne, reszta kraju musi nas doganiac;))

Pozdrawiam,
Adam

15. Data: 2004-04-08 19:31:34

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Apr 2004 22:30:00 +0200, Izabelka
<t...@b...pl> napisał:

> Augustowianka the best :P

OK, a jaka widzieliscie wode, ktora zawieralaby najwiecej anionow wapnia?

--
s(00)mal + gg:1337396 + w:88.5
"Nie ma rzeczy o którą byłoby warto się spierać" - TAK

16. Data: 2004-04-08 20:14:49

Od: "Hafsa " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. <a...@c...com> napisał(a):

> [...]

Dzieki, bilobilu kupowac jeszcze nie musze ;-)))

> A bo we Wroclawiu juz dawno mamy wiosne, reszta kraju musi nas doganiac;))

Juz jestem przeprowadzona, wiec podziwiam forsycje, fiolki i mlode liscie
kasztanowcow oraz kwiaty brzoskwinki za oknem. U mnie na wsi duzo zimniej,
mimo,ze to "tylko"35 km od Wroclawia.
Hafsa kilkudniowa wroclawianka(nareszcie)

17. Data: 2004-04-08 21:07:41

Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 8 Apr 2004 16:31:17 +0200, na pl.misc.dieta, <( )~ napisał(a):

> Vita albo Arctic, a Aqua Minerale za to nie znosze :)
> [oczywiscie niegazowane!]
>
> pzdr.
>
> <( )~

Zgadzam się z Vitą o aromacie cytryny - już drugi miesiąc jak zniknęła z
Tesco i nigdzie nie można jej kupić. Staropolanka o smaku cytrynowym jest
do niczego.
MEva :-)

18. Data: 2004-04-08 21:12:31

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie sa wasze ulubione (wg smaku) wody mineralne? (oczywiscie bez
> cukru)

Z mineralnych to lubie tylko Zywca niegazowanego
Ale tak na co dzien to pije po prostu przegotowana wode z czajnika- mam
szczescie, bo akurat tu, gdzie mieszkam, jest dobra w smaku, ale roznie
to bywa

pzd. Wiedzma

19. Data: 2004-04-09 23:52:13

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik "Bubson" <b...@N...pl> napisał w wiadomości

> Żywiec jest słodki (?)

Dla mnie Zywiec smakuje jak zwykla kranowa, dlatego to
moja ulubiona woda mineralna (nie mowie o gazowanej).
Wszystkie inne maja te mineraly i juz mi nie smakuja.

--
Katarzyna 'Bastet' Świderska
"See you in space cowboy..."

20. Data: 2004-04-10 06:44:18

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bastet_Milo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie Zywiec smakuje jak zwykla kranowa, dlatego to
> moja ulubiona woda mineralna (nie mowie o gazowanej).
> Wszystkie inne maja te mineraly i juz mi nie smakuja.

hehe, a to ciekawe, nie wiem gdzie mieszkasz, ale z kranów o ile wiem to
jednak bardziej "zmineralizowane" wody płyną, a żywiec ma swój specyficzny
smak....

Pozdrawiam,
Adam

Nasycone kwasy tluszczowe a magnez