wody mineralne

1. Data: 2004-04-07 12:39:57

Temat: wody mineralne
Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Jakie sa wasze ulubione (wg smaku) wody mineralne? (oczywiscie bez cukru)

Ja pamietam, ze kiedys pilem wode mineralna, kora byla slodka dzieki
zawartym w niej mineralom. Z tego co pamietam to to, ze miala bardzo
plaska nakretke. Ktos kojarzy moze jaka jest jej nazwa?

--
s(00)mal + gg:1337396 + w:88.5
"Nie ma rzeczy o którą byłoby warto się spierać" - TAK

2. Data: 2004-04-07 13:38:31

Temat: Re: wody mineralne
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 07 Apr 2004 14:39:57 +0200, na pl.misc.dieta, s(00)mal napisał(a):

> Jakie sa wasze ulubione (wg smaku) wody mineralne? (oczywiscie bez cukru)

Żywiec, niegazowana. Ale gazowana też jest OK ;)

--
Eva Sheers

3. Data: 2004-04-07 13:45:59

Od: Bubson <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-07 14:39, Użytkownik s(00)mal napisał:

> Jakie sa wasze ulubione (wg smaku) wody mineralne? (oczywiscie bez cukru)

Muszynianka (ale Galicjanka już nie:) ), żywiec, nałęczowianka.

> Ja pamietam, ze kiedys pilem wode mineralna, kora byla slodka dzieki
> zawartym w niej mineralom. Z tego co pamietam to to, ze miala bardzo
> plaska nakretke. Ktos kojarzy moze jaka jest jej nazwa?

Żywiec jest słodki (?)

4. Data: 2004-04-07 13:49:46

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 07 Apr 2004 13:45:59 GMT, na pl.misc.dieta, Bubson napisał(a):

> Żywiec jest słodki (?)

Nic takiego nie zauważyłam. Jestem zadowolona z tej wody przede wszystkim
dlatego, że ma stosunkowo mało minerałów, dzięki czemu smakuje jak dobra
woda, a nie woda "lecznicza" w uzdrowisku ;)

--
Eva Sheers

5. Data: 2004-04-07 14:14:20

Od: Bubson <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-07 15:49, Użytkownik Evunia napisał:

> Nic takiego nie zauważyłam. Jestem zadowolona z tej wody przede wszystkim
> dlatego, że ma stosunkowo mało minerałów, dzięki czemu smakuje jak dobra
> woda, a nie woda "lecznicza" w uzdrowisku ;)

A mi się niekiedy wydaje, że jest słodki :)

6. Data: 2004-04-07 14:49:44

Od: a...@p...onet.pl (Artur Makowski) szukaj wiadomości tego autora

Czesc s(00)mal,

Wednesday, April 7, 2004, 2:39:57 PM, napisal(es/as):

s0m> Jakie sa wasze ulubione (wg smaku) wody mineralne? (oczywiscie bez cukru)

s0m> Ja pamietam, ze kiedys pilem wode mineralna, kora byla slodka dzieki
s0m> zawartym w niej mineralom. Z tego co pamietam to to, ze miala bardzo
s0m> plaska nakretke. Ktos kojarzy moze jaka jest jej nazwa?

Staropolanka niegazowana 'is the best!' ;)

Pozdrawiam z Wroclawia,

Artur Makowski

--
GG: 1420703
GSM: +48 606 397 233

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

7. Data: 2004-04-07 17:44:50

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Artur Makowski" <a...@p...onet.pl> napisal w
wiadomosci news:35889683.20040407164920@poczta.onet.pl...

> Staropolanka niegazowana 'is the best!' ;)

Jest okropna i moze byc szkodliwa... to woda wysokozmineralizowana...

Pozdrawiam,
Adam

8. Data: 2004-04-07 18:47:06

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie smakowo najlepsze wody sa w podlaskiem
Augustowska i jeszcze lepsza Krynka

9. Data: 2004-04-07 18:55:42

Od: a...@p...onet.pl (Artur Makowski) szukaj wiadomości tego autora

Czesc Adamo,

Wednesday, April 7, 2004, 7:44:50 PM, napisal(es/as):

A2> Uzytkownik "Artur Makowski" <a...@p...onet.pl> napisal w
A2> wiadomosci news:35889683.20040407164920@poczta.onet.pl...

A2> Jest okropna i moze byc szkodliwa... to woda wysokozmineralizowana...

A2> Pozdrawiam,
A2> Adam

O gustach sie nie dyskutuje... ;)

Pozdrawiam z Wroclawia,

Artur Makowski

10. Data: 2004-04-07 20:30:00

Od: "Izabelka" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> mnie smakowo najlepsze wody sa w podlaskiem
> Augustowska i jeszcze lepsza Krynka

Augustowianka the best :P

pzdr

Nasycone kwasy tluszczowe a magnez