wojna, przemoc bin Laden

1. Data: 2002-06-22 09:40:44

Temat: wojna, przemoc bin Laden
Od: --6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co zrobic zeby nie bylo na swiecie przemocy, wojen, binladenowcow
itd....
trzeba naklonic kobiety na calym swiecie zeby nie rodzily chlopcow,
proste nie ? (oczywiscie tak zeby byl stosunek np. na jednego faceta 4
kobiety)

a co to ma wspolnego z psychologia:
slyszalem o takim badaniu, wlasciwie to nie pamietam dokladnie o co
chodzilo ale zapamietalem sens tego, mianowicie wsrod dzieci w
przedszkolnym wieku, postawiono im zadania zeby naklonily inne dziecko
zeby to dziecko cos zrobilo co nie dokonca chcialo, no i sie okazalo
ze dziewczynki probowaly pojsc na ugode z "ofiara" ze "mi tak kazali",
itp., chlopcy natomiast starali sie zmusic, ale nie zpozycji ze mi
kazali, tylko z pozycji ze "ja tak chce, a ty masz to zrobic" wlacznie
z uzyciem sily

no wiec teraz jesli by na swiecie bylo wiecej kobiet niz mezczyzn, to
nie mogly by sie tworzyc armie, bo one sa oparte wlasnie na tej
prawidlowosci, ktora juz zaobserwowano u 4-latkow, inaczej kobiety nie
byly by zdolne tworzyc tak zchierarchizowanej strukury opartej na
wykonywaniu rozkazow, kobiery jako wieksza masa, bo te co sa zdolne to
przenikaja do armii szczegolnie w krajach zachodnich, ale jako calosc,
lub w wiekszej domieszcze do tej armii do cego zmuszone byly by
spoleczenstwa gdzie byloby wiekszosc kobiet, takie armie zamienily by
sie co najwyszej w organizacje slurzace rozmnarzaniu, znaczy sie
faceci woleli by sie dupczyc niz walczyc

bo i tak we wszystkich wojnach chodzi o dupczenie, od dawna, wlasciwie
to od malpy, przeciez samce szymansow bija sie o to zeby byc na
szczycie hierarchii, a kto jest na szczycie ten dupczy wszystkie
samice, no moze nie tak do koncza wszyskie ale jest kolejnosc
dupczenia, to znaczy "wodz" bierze najlepsze sztuki
ale ciekawe ze nik nie mowi w bajkach dla dzieci o tym wprost, sa
rycerze ktoorzy sie pojedynkuja i dama ktora sie im odda, aprzeciez
chodzi o to ze ten zwyciezki bedzie ja dupczyl, i od to dlatego robi,
on to robi dlatego milego uczucia jakie jest podczas uprawiania seksu

a Osama bin Laden.....
a w co wierza muzlumanie?
ze po smierci to beda miec full wypas charem z najlepszymi pizdami i
dupczenia jakiego nie zaznaja na ziemi
no to ja sie nie dziwie im, jak ktos w to wierzy to moze zrobic
wszystko

--
marshall
"Lepsi pivo v zaludku nezli voda na plicich."

1. Data: 2002-06-22 10:24:19

Temat: Re: wojna, przemoc bin Laden
Od: "Jarema Siekierski" <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik --6--MARshALL--9

Kobiety armii Izraela sobie radza niezle, popatrz tez na polskie bataliony
kobiece podczas II WS.
Jak okolicznosci zmienia sie za bardzo, to kobiety beda sie musialy
dostosowac... a to dla nich zle.

Poza tym, czy to aby nie muzlumanie maja po kilka zon???

JAREMA

1. Data: 2002-06-22 10:49:11

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Poza tym, czy to aby nie muzlumanie maja po kilka zon???
Koran pozwala mieć maksymalnie 4 żony.:-)
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem, seksistą i heretykiem.:-)))

1. Data: 2002-06-22 12:10:21

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2002 12:49:11 +0200, Artur Drzewiecki napisał/napisała:
> Koran pozwala mieć maksymalnie 4 żony.:-)

Mrrr nie wiem jak Wy, ale ja bym chyba zwariowal jakby kazda cos ode mnie
chciala, kazda zrzedzila,ze czegos jej brakuje i kazda wyciagala reke po
kase na kosmetyki :)

Zakladajac,ze uda nam sie trafic 4x perfekcyjnie, idealnie etc..
Pozostaja jeszcze tesciowe :>>
hyhyhy

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-06-22 12:27:42

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego też większość muzułmanów poprzestaje na jednej.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem, seksistą i heretykiem.:-)))

1. Data: 2002-06-22 13:40:28

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2002 14:27:42 +0200, Artur Drzewiecki napisał/napisała:
> Dlatego też większość muzułmanów poprzestaje na jednej.:-)))

1 zona i tabun kochanek ? :)
Calkiem praktyczne rozwiazanie (z pominienciem norm etycznych/spolecznych
etc.etd.) :>

1. Data: 2002-06-22 13:51:00

Od: "patix" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki wrote in message ...
>Dlatego też większość muzułmanów poprzestaje na jednej.:-)))
>--
co z kolei , zmusza biedne kobiety
do chodzenia w "trojkach kobiecych"
po domach i namawiania leniwych
mezczyzn by nie poprzestawali
na jednej zonie :)))

patix

1. Data: 2002-06-22 14:39:15

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>1 zona i tabun kochanek ? :)
Harem to nałożnice - legalne kochanki, które (i których dzieci) nie mają
prawa do dziedziczenia.

>Calkiem praktyczne rozwiazanie (z pominienciem norm etycznych/spolecznych
>etc.etd.) :>
Pod warunkiem, że Cię stać.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem, seksistą i heretykiem.:-)))

1. Data: 2002-06-22 17:13:59

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" napisal:

> co zrobic zeby nie bylo na swiecie przemocy,
> wojen, binladenowcow itd....trzeba naklonic
> kobiety na calym swiecie zeby nie rodzily
> chlopcow, proste nie ?

Chyba nie do konca. Z tego co dotychczas zaobserwowalem, to wlasnie
kobiety sa bardziej konfliktowe w okreslonych grupach. Zazwyczaj faceci
gdy maja do siebie problem to rozwiazuja go otwarcie - albo rozmowa, albo
krotka wymiana ciosow, po ktorej wlasciwie moga isc razem na piwo. W
wypadku kobiet pojawia sie autentyczna nienawisc, intrygi, podkopywanie
dolkow. Nie znam zbyt wielu przypadkow, aby po jakims czasie sie dogadaly.
Najczesciej wzajemna niechec pozostaje na bardzo dlugo.
Gdyby wiec na swiecie zostaly same kobiety to IMHO wczesniej czy pozniej
wojna by wybuchla i bylaby juz ostatnia.

> dziewczynki probowaly pojsc na ugode z
> "ofiara" ze "mi tak kazali", itp.,

IMHO to zwykly sposob chronienia swoich tylow. Skoro nie moge wbic miecza
w trzewia przeciwnika to udam przyjaciela i wbije sztylet w plecy ;)

> samce szymansow bija sie o to zeby byc na
> szczycie hierarchii, a kto jest na szczycie ten
> dupczy wszystkie samice,

Jednak samiec nie pokrywa samicy dlatego, ze jest na szczycie. On ja
pokrywa dlatego, ze ona chce byc pokryta przez samca znajdujacego sie na
szczycie, a to jednak spora roznica.

> od to dlatego robi, on to robi dlatego milego
> uczucia jakie jest podczas uprawiania seksu

Bardziej chodzi jednak o przekazanie genow. Natura dlatego uczynila akt
prokreacji przyjemnym, bo gdyby byl czyms paskudnym jak zastrzyk na
przyklad, to gatunki by wymieraly. Dla samej przyjemnosci (a wiec akt
prokreacji nie jest najwazniejszy w danej chwili) robi to chyba stosunkowo
niewiele gatunkow zwierzat poza czlowiekiem. Wiem, ze delfiny, jakies
malpy (byc moze jednak szympansy, ale nie jestem pewien) i chyba jeszcze
jakis gatunek.

> a Osama bin Laden..... a w co wierza
> muzlumanie?

W Allaha

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-06-22 18:41:55

Od: Ag & Dawid <p...@u...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

--6--MARshALL--9-- <6...@i...pl> napisal:

> [...]
>trzeba naklonic kobiety na calym swiecie zeby nie rodzily chlopcow,
>proste nie ? (oczywiscie tak zeby byl stosunek np. na jednego faceta 4

czytałem keidyś badania z których wynikało, że kobiety są bardziej
okrutne od mężczyzn - czyt. mają mniej skrupółów przy zabijaniu i
mniej przejmują się względami estetycznymi.

BTW ( z przymrużeniem oka): dobrze, że wojny są, bo chłopy się na nich
wzajemnie wybijają i jest więcej kobiet dla pacyfistów ;-)))

pozdr.
Dawid
Ag & Dawid

ICQ: 16199503

Byc aniolem
Ku prawdzie
Psychometria - dlaczego uważam ją za metodę bezwartościową.
Dyscyplina
Sprzedam Europlus + Reward 10 CD program do nauki J.angielskiego z systemem rozpoznawania mowy!