wolontariuszka

1. Data: 2002-03-03 15:01:06

Temat: wolontariuszka
Od: "Karolina Groszko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 1 4 lat i bardzo chce zostac wolontariuszka.Gdzie powinnam sie zgloscic?
Mieszkam w Bytomiu.

1. Data: 2002-03-03 19:03:34

Temat: Re: wolontariuszka
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Karolina Groszko" napisala:

> Mam 1 4 lat i bardzo chce zostac wolontariuszka.
> Gdzie powinnam sie zgloscic? Mieszkam w Bytomiu.

Czesc,

Domyslam sie, ze chcesz pomagac innym. Zdajesz sobie sprawe z tego, ze to
nie takie proste?
W Radzionkowie jest osrodek dla dzieci niepelnosprawnych. Zapytaj moze
tam...

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/
_______________________________________________/

1. Data: 2002-03-03 19:29:37

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina Groszko <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Mam 1 4 lat i bardzo chce zostac wolontariuszka.Gdzie powinnam sie zgloscic?
> Mieszkam w Bytomiu.

Witaj :o))
w Twoim wieku najprościej jest zaangażować się w wolontariat przy schroniskach
dla zwierząt, ale...
namawiam Cię gorąco do zawalczenia o pomoc w domach małego dziecka,
prawdopodobnie będzie do tego potrzebna zgoda rodziców

trzymam za Ciebie kciuki

PS spędziłam ostatnio trochę czasu w szpitalach dziecięcych, wielu rodziców
nie może sobie pozwolić na stałe przebywanie z dzieckiem w szpitalu, wiele dzieci
w ogóle nie widuje rodziców - prosto ze szpitala trafiają do domów dziecka, większość
z tych dzieci popada w szpitalną apatię - są przerażająco grzeczne :o(, zwłaszcza
maluchy;
na chirurgii nie przestrzega się kategorycznie reżimu sanitarnego - tam też są smutne
buzie

:o((((

Mań

1. Data: 2002-03-04 12:57:10

Od: "Karolina Groszko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za odpowiedz. Skontaktuje sie z domem dziecka zarowno jak i
z osrodkiem dla niepelnosprawnych dzieci. Zdaje sobie sprawe z tego ze to
ciezka praca ale nie ma wspanialszej nagrody niz usmiech dziecka. Moim
zdaniem to jest wspaniale uczucie wiedzac ze mozna choc na chwile ulzyc
innym w cierpieniu.
pozdrawiam

1. Data: 2002-03-04 12:58:01

Od: "Karolina Groszko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-05 18:35:57

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciezka praca ale nie ma wspanialszej nagrody niz usmiech dziecka. Moim
> zdaniem to jest wspaniale uczucie wiedzac ze mozna choc na chwile ulzyc

Taaa, nagroda wielka, skusiłaby niejednego, tylko czy jesteś w stanie o nią
zawalczyć, czy to tylko słomiany zapał.....

pozdrowionka
Malka
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-03-06 17:31:26

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Mar 2002 16:01:06 +0100, "Karolina Groszko"
<k...@w...pl> wrote:

>Mam 1 4 lat i bardzo chce zostac wolontariuszka.Gdzie powinnam sie zgloscic?
>Mieszkam w Bytomiu.

Niestety pisze off...i nie moge podac Ci adresu placowki PAH w
Bytomiu. Zajrzyj do internetu na strone Polskiej Akcji Humanitarnej
(musisz uzyc wyszukiwarki:-( , gdyz nie pamietam adresu). PAH z
pewnoscia w Bytomiu ma swoja placowke.
Jeszcze raz wszystkiego naj!!!!!!!

Saanale

wolontariusze