woreczek

11. Data: 2004-10-19 11:05:21

Temat: Re: woreczek
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Oct 2004 12:34:31 +0200, Krzysztof wrote:

> Lekarz w szpitalu zasugerował usuniecie pecherzyka ze wzgledu na moj mlody
> wiek!! 53 lata!!

:) Młody, a jakże. Miał byś szansę nosić te kamyki jeszcze ze 20 lat, a
kto wie ile już je nosisz (bo wiesz o nich od dwóch lat, ale jak długo
je masz - nie wiadomo).

Dla mnie pacjent 53 letni tez jest młody.

> Watpliwosci moje budzi dieta. Lubie dobrze, czyli troche niezdrowo, zjesc.
> Lubie takze piwo.
> Czy musze drastycznie ograniczyc te "przyjemnosci" , czy brak pecherzyka
> skazuje mnie na drastyczna diete?

Dietę na pewno trzeba będzie zmodyfikować, a to w jakim stopniu bywa
indywidualne. Mam na myśli to, że istnieją pacjenci, którzy po
cholecystektomi jedzą równie niezdrowo, jak przed (czego nie polecam) :)

A dokładne zalecenia dobrze by przedyskutować z dietetykiem.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

12. Data: 2004-10-19 18:47:58

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> nakibordził(a):

>brak woreczka, dieta do konca zycia, lekarstwa do konca zycia.

Ale masz jakieś wsparcie?

Pozdrawiam
Kamil - 6 lat bez pęcherzyka, bez diety i bez lekarstw.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

13. Data: 2004-10-19 18:54:03

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Oct 2004 12:05:21 +0100, Marek Bieniek wrote:

Przepraszam, cham ze mnie:)

> :) Młody, a jakże. Miał byś szansę nosić te kamyki jeszcze ze 20 lat, [...]

Powinno być:

Miał byś szansę nosić te kamyki jeszcze co najmniej ze 20 lat, [...]

14. Data: 2004-10-19 18:57:58

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@o...pl> nakibordził(a):

>Odpowiadajac na w/wym sugestie stwierdzam, ze nigdy (cale szczescie) nie
>mialem zadnych objawow zwiazanych z kamykami.
Zazdroszczę ;o)

>Watpliwosci moje budzi dieta. Lubie dobrze, czyli troche niezdrowo, zjesc.
Ja toże :o)

>Lubie takze piwo.
j.w.

>Czy musze drastycznie ograniczyc te "przyjemnosci" , czy brak pecherzyka
>skazuje mnie na drastyczna diete?

Ja nie stosuję. Miałem laparoskopowo wycinany pęcherzyk. Jeżeli chcesz znać
jakieś szczegóły - pisz na priv.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@r...yupe.net>
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

Palenie, DHEA
zaczerwienienie penisa
moja szyja ;)
do lekarzy:"zespół bólowy miednicy mniejszej"
mama... i troxevasin