[wrocław] producent mebli kuchennych

1. Data: 2006-06-26 16:12:23

Temat: [wrocław] producent mebli kuchennych
Od: raffa <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

witam
szukam solidnego producenta mebli kuchennych
dotychczasowi producenci okazali się nierzetelni, nieterminowi, itp

lokalizacja wrocław i okolice

pozdrawiam
raffa

2. Data: 2006-06-27 04:49:17

Temat: Re: [wrocław] producent mebli kuchennych
Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam solidnego producenta mebli kuchennych
> dotychczasowi producenci okazali się nierzetelni,
> nieterminowi, itp
>
> lokalizacja wrocław i okolice

Nie sprawdzałem, ale poniżej masz cytat z jakiegoś starego
posta:
"Spróbuj może w firmie Intermat na Cybulskiego 35, tel: 328 89
63. Robiłam ostatnio tam kuchnię i jestem bardzo zadowolona z
wykonania, jakości i ceny. Także szukałam czegoś niedrogiego
aczkolwiek solidnego i eleganckiego."

zabudow zmywarki BOSCH SGV 57T13
Drzwi do szaf
Siuski zwierzaka a deska barlinecka.
Gdzie uchwyty/wsporniki do zamontowania szyby na scianie???
Panele podłogowe