Siuski zwierzaka a deska barlinecka.

1. Data: 2006-06-26 13:11:54

Temat: Siuski zwierzaka a deska barlinecka.
Od: "kz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialbym zasiegnac opinii uzytkownikow deski barlineckiej ktorzy maja psiaka
kotka lub innego zwierzaka. Ja posiadam fretke i czasami zdazy jej sie
nasiusiac prosto na podloge. Czy w przypadku deski barlineckiej moga z tego
powodu wystapic jakies przebarwienia/defekty podlogi? Dziekuje za informacje w
tym temacie.

kz

2. Data: 2006-06-26 20:44:01

Temat: Re: Siuski zwierzaka a deska barlinecka.
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kz napisał(a):

> [...]
> powodu wystapic jakies przebarwienia/defekty podlogi? Dziekuje za informacje w
Jasne, ze moga, o smrodzie fretkowym juz nie wspomne, który pozostawi na
długo w drewnie

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

Gdzie uchwyty/wsporniki do zamontowania szyby na scianie???
Panele podłogowe
lustro w sypialni
aranzacja mieszkania
Rozmrażanie lodówki Minsk