Gdzie uchwyty/wsporniki do zamontowania szyby na scianie???

1. Data: 2006-06-26 11:15:35

Temat: Gdzie uchwyty/wsporniki do zamontowania szyby na scianie???
Od: "tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taki problem, chcialbym zamontowac na scianie szybe formatu A0 jako forma
obrazu, jednak o dziwo nie znalazlem w zadnym markecie budowlanym tego typu
wspornikow/uchwytow. Szukalem alternatywnie takze na alegro takich gotowych
szklanych obrazow ale tez nie ma.;/
Czy ktos z grupy moze mi pomoc jakims linkiem gdzie moglbym takie elementy
kupic? Dziekuje bardzo za pomoc.

Tomek

2. Data: 2006-06-26 12:54:00

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam taki problem, chcialbym zamontowac na scianie szybe formatu A0
> jako forma obrazu [...]

A to musi być szkło? Bo szyba tej wielkości, a jeszcze sensownie gruba i
pewnie szkło bezpieczne, będzie upiornie ciężka - nie wolałbyś
przezroczystej pleksy czy innego poliwęglanu? Elementy do montażu szkła w
róznych dziwnych miejscach można kupić w firmach zajmujących się cięciem i
piaskowaniem szkła, produkcją luster itd. - w Gliwicach np. Szkło Service
(http://www.szkloservice.com.pl/), nie wiem, jak u Ciebie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Panele podłogowe
lustro w sypialni
aranzacja mieszkania
Rozmrażanie lodówki Minsk
Szkodniki w drewnie - gdzie gazowanie - ratunku dla mojego kredensu !