aranzacja mieszkania

1. Data: 2006-06-25 16:42:58

Temat: aranzacja mieszkania
Od: "madzia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
potrzebuje zaaranzowac niewielkie,ok 60m2 , mieszkanie. W zwiazku z czym,mam
pytanie,ile cos takiego moze kosztowac?Chodzi o optymalne rozwiazanie przy
kilku warunkach koniecznych..a moze jest w necie jakis program, ktory mi
pomoze?Chociaz mam kiepską wyobraznie przestrzenna:(. Ktos z Was korzystal z
takich uslug?Warto?
Jesli to wazne, to jestem z W-wy, tu pewnie ceny są inne. Chociaz moge
skorzystac z usług kogos spoza W-wy...
pozdrawiam serdecznie
magda