mieszkanie na poddaszu - na co zwrócić uwagę?

1. Data: 2006-06-25 13:33:38

Temat: mieszkanie na poddaszu - na co zwrócić uwagę?
Od: BM <m...@D...LITERYput.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przymierzamy się z żoną do zakupu mieszkania. Rozważamy lokum na
poddaszu. Niestety doświadczenie w tej materii mamy zerowe, więc
potrafimy tylko stwierdzić, czy układ nam odpowiada czy nie.

Pytanie do szanownych Grupowiczów (zwłaszcza tych, którzy kupno takiego
mieszkania mają za sobą):
- na co zwrócić uwagę przy oglądaniu takiego mieszkania?
- czy znacie jakieś sposoby na sprawdzenie instalacji
wodnej/elektrycznej/kanalizacyjnej?
- jakich błędów uniknąć?

Serdeczne dzięki za wszelkie opinie.
Pozdrawiam
B. Molenda

2. Data: 2006-06-25 15:06:00

Temat: Re: mieszkanie na poddaszu - na co zwrócić uwagę?
Od: "Pietrek" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedno co na poddaszu jest pewne to, ze w lecie jest cieplo. "Cieplo" w tym
przypadku to bardzo delikatne określenie. Po prostu, jest (piiiii....)
cieplo!

Mieszkalem na dwoch poddaszach i efekt ten sam :(

P.

3. Data: 2006-06-25 15:23:45

Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam, stropodach tak się nagrzewa, że idzie ociuleć w upały. Na
szczęście mam to za sobą i poddaszy nie polecam nawet wrogom.

4. Data: 2006-06-25 16:07:11

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cieplo!
>
> Mieszkalem na dwoch poddaszach i efekt ten sam :(

nie zgodze sie .. mieszkałem równiez na poddaszu, jak i tez mam znajomych
którzy maja takie mieszkanie i nie jest w nich w lato wcale gorąco -
wszystko jest kwestia izolacji - w mysl zasady cieplo latem zimno zimą..
<-- w obydwoch przypadkach izolacja byla zrobiona fachowo.. (wełna
mineralna) i dawało to dobre efekty a wracjac do glownego pytanie - zwroc
uwage np na kwestie prawne jezeli mieszkanie bylo dosc niedawno przerabiane
ze strychow czy sa wszystkie kwestie notarialne zalatwione.. i jezeli to
wspolnota mieszkaniowa czy sa uregulowane z nia dobrze sprawy..

5. Data: 2006-06-26 06:30:38

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 25 Jun 2006 17:06:00 +0200, na pl.rec.dom, Pietrek napisał(a):

> [...]
> cieplo!
>
> Mieszkalem na dwoch poddaszach i efekt ten sam :(

A zima zimno przerazliwie, wychladza sie raz dwa - a wtedy koszty
ogrzewania rosna, mam bardzo dobra izolacje i to g. daje

6. Data: 2006-06-26 12:56:02

Od: "LCD" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
witam
Osobiscie mieszkam w mieszkaniu dwupoziomowym i roznica temp miedy dolem
gora jest srednio 1 stopien C. Ostatnio poradzilem sobie z upalem zakladaja
markizy i jest o niebo lepiej oczywiscie mozna dolozyc klimatyzator i po
sprawie.A cena klimatyzacji zncznie spadla sasiad ma i chwali sobie. Z mego
punktu widzenia warto bylo kupic takie meszkanie chocby ze wzgledu na klimat
schody w domu, okna polaciowe mozna powiedziec namiastka prawdziwego domu.
Jesli chodzi o rachunki za gaz w zime to mam srednio wiekszy rachunek o
jakies 70zl na dwa miesiace. W zime placilem za gaz okolo 400zl

pozdrwiam
Artur

7. Data: 2006-06-26 22:52:58

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jun 2006 14:56:02 +0200, LCD napisał(a):

> [...]
> Jesli chodzi o rachunki za gaz w zime to mam srednio wiekszy rachunek o
> jakies 70zl na dwa miesiace. W zime placilem za gaz okolo 400zl

Ja mam dwupoziomowe, 100 m2, z jednej strony bardzo je lubie, przestrzen,
eksperymentalna architektura i estetyka, ale z drugiej strony w upaly sie
rozpuszczam, a w zimie jest mi zimno...

8. Data: 2006-07-09 11:22:07

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A zima zimno przerazliwie, wychladza sie raz dwa - a wtedy koszty
> ogrzewania rosna, mam bardzo dobra izolacje i to g. daje

To znaczy, że masz bardzo złą izolację.

pozdrawiam Piotr

[opinie] Wkretarka
plomby
Porady w sprawie wanny
Likwidacja BILLY 60 cm :-(
Deski barlineckie na parkiet bez zrywania?