Re: współpraca z zagranicą

From: "Amelka" <a...@n...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: współpraca z zagranicą
Date: Thu, 1 Jul 2004 12:47:41 +0200

Użytkownik "=sve@na=" napisał w wiadomości
> "Ula" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> Z nami - czyli z kim?
>
> --
> Ania Björk

=sve@na= ma rację.... choć podała to miedzy wierszami. Najlepiej znaleźć
chętną do wymiany rodzinę za granicą lub chetnego do współpracy
zagranicznego nauczyciela. Konkretnego_nauczyciela. I dopiero w ten sposób
udaje się skutecznie nawiązać współpracę.
Zrobilismy tak i nasze dzieci od lat spędzają kawałek roku we Francji a
dzieci francuskie u nas.
Pozdrawiam
Amelka