Re: współuzależnienie

From: "..::WISKOLER::.." <j...@c...barg.cy>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: współuzależnienie
Date: Sat, 15 Nov 2003 10:05:16 +0100

Dnia Thu, 13 Nov 2003 20:44:49 +0100, "AgaF" <a...@t...pl>
mozolnie myślał/a i wstukiwał/a w klawiszki:

>?eby co? takiego poskutkowa?o, to pij?cy musi sobie u?wiadomi?,
>ze cos jest nie tak.
Ano musi sobie uświadomić :)
> U nas sprawa wyglada w ten sposob, ze w czasie ciagu
>ojciec potrafi WYPIJAC perfumy.
To wskazuje na zwykłe objawy uzależnienia od alkoholu...
>Trzeba chowac doslownie
>wszystko, ale on nie zgadza sie na leczenie, bo uwaza, ze wszyscy sa glupi,
>a on nie ma zadnego problemu, w ten sposob odreagowuje
>stresujaca prace.
To tłumaczenie jest 'normalne' wśród pijących alkoholików. "Każdy jest
alkoholik, tylko nie JA"
> Dodam jeszcze, ze ojciec nie jest menelem, tylko
^^^^^^^
Nie uważaj alkoholików za meneli, nie ta parafia i nie te kryteria.
Nie obrażaj ludzi.
>wysoko postawionym pracownikiem dobrze prosperujacej firmie,
Choroba jest baaaaardzo demokratyczna i wybiera sobie nie patrząc na
wykształcenie, pozycje społeczna, zawód itd.
>jako jedyny utrzymuje rodzine. Sad w takiej sytuacji? Za co?
Jak to za co. Za zmartwienia które przynosi swojej rodzinie. Nie
powiesz mi że dobrze sie czujesz z tym jak on jest w ciagu. Jesteś
córka i masz prawo martwic sie o jego zdrowie. To może być powód dla
sądu do wydania nakazu leczenia zamkniętego.
>?e ojciec przez tydzien nie wstaje i robi pod siebie w pijackim ciagu??
J/W - jeśli jeszcze możesz dołączyć do dokumetów sądowych protokoły z
wizyt policji to już masz pewne że go skierują.

>Pozdrawiam
>Aga

P.S. Ustaw kodowanie w swoim czytniku na ISO-8859-2, innym będzie sie
Ciebie lepiej czytało....
--
..::WISKOLER::..
Alkoholików dzielimy na: