"wstydliwe" napinanie mięśni - dziewczynka 8 lat

11. Data: 2005-05-21 17:12:11

Temat: Re: "wstydliwe" napinanie mięśni - dziewczynka 8 lat
Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MariuszW." <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d6n8mv$68i$1@mandenes.bella-piaski.net.pl...
> witam
> u naszej ośmioletniej córki od około dwóch miesięcy obserwujemy coś
> dziwnego:

Witam,
a ja spytam o cos zupelnie z innej beczki... Czy corka nie ma przypadkiem
problemow z zaparciami. Podobne do opisanych przez Ciebie objawow towarzysza
wstrzymywaniu kalu glownie z powodu strachu przed bolem zwiazanym z
wyproznianiem. Nie musi to byc onanizowanie sie, szczegolnie ze nie piszesz
nic o tym ze dziecko pomaga sobie rekami :)
Pozdrawiam serdecznie..
Magda

12. Data: 2005-05-21 17:22:08

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "...Magda..." <n...@m...maila> napisał w wiadomości

> Czy corka nie ma przypadkiem problemow z zaparciami. Podobne do opisanych
> przez Ciebie objawow towarzysza wstrzymywaniu kalu glownie z powodu
> strachu przed bolem zwiazanym z wyproznianiem.

Szczerze powiem, ze pierwszy raz slysze o takiej metodzie wstrzymywania
kalu.

>Nie musi to byc onanizowanie sie, szczegolnie ze nie piszesz nic o tym ze
>dziecko pomaga sobie rekami :)

Nie jest to konieczne...

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

13. Data: 2005-05-21 17:55:34

Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Szczerze powiem, ze pierwszy raz slysze o takiej metodzie wstrzymywania
> kalu.

Pracuje z dziecmi i spotkalam sie z tym juz kilka razy.. Opis autora watku
bardzo mi do tego pasuje...

> Nie jest to konieczne...

Zgadzam sie, nie jest konieczne, ale na pewno powszechniejsze :) i skoro
dziecko odkrywa wlasnie swoja seksualnosc to jest wysoce prawdopodobne ze
pomoze w tym sobie rowniez rekami..
Pzdr. Magda

14. Data: 2005-05-21 18:21:55

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam sie, nie jest konieczne, ale na pewno powszechniejsze :) i skoro
> dziecko odkrywa wlasnie swoja seksualnosc to jest wysoce prawdopodobne ze
> pomoze w tym sobie rowniez rekami..

Niekoniecznie wysoce prawdopodobne...

15. Data: 2005-05-21 18:43:52

Od: "MariuszW." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję wszystkim za odpowiedź
podejrzewałem podobnie, czyli że jest to coś w rodzaju sprawiania sobie
przyjemności..
zapewne nie o taki "dorosły" orgazm tu chodzi, ale podobnie.
przypomniałem sobie ze swojego dzieciństwa (wiek ok.10 lat) pewną sytuację -
odczuwanie uczucia "omdlewającej przyjemności" podczas..... wspinania
po linie. wtedy nie wiedziałem o co chodzi, bardzo mnie to krępowało.
dopiero po latach skojarzyłem, że to było podobne uczucie jak podczas
orgazmu. być może więc, są to skłonności genetyczne. dla zaniepokojonych
dodam, że jestem normalnym facetem (noo.. może o nieco wybujałej fantazji
erotycznej hehe) , mam żonę i dwoje wspaniałych dzieci. ale na wszelki
wypadek porozmawiamy z psychologiem.
aha, córka nie ma kłopotów z zaparciami - raz na dobę, mniej więcej o tej
samej porze dnia, regularnie oddaje kał.

16. Data: 2005-05-21 19:45:56

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przyjemności..
> zapewne nie o taki "dorosły" orgazm tu chodzi,

Z pewnoscia nie, chociaz uczucie podobne.

>przypomniałem sobie ze swojego dzieciństwa (wiek ok.10 lat) pewną
>sytuację -
> odczuwanie uczucia "omdlewającej przyjemności" podczas..... wspinania
> po linie.

Dokladnie o to chodzi. Llina, porecze, drabinki, trzepaki, a takze napinanie
pewnych czesci ciala w pozycji lezacej - jak u twojej corki.

>wtedy nie wiedziałem o co chodzi, bardzo mnie to krępowało.

Corka tez tego nie wie. No i takze ja to krepuje...stad to ukrywanie sie.

> być może więc, są to skłonności genetyczne.

Nie sadze.

>dla zaniepokojonych dodam, że jestem normalnym facetem (noo.. może o nieco
wybujałej fantazji
> erotycznej hehe) ,

Tak jak wiekszosc ludzi - czyli norma

>mam żonę i dwoje wspaniałych dzieci. ale na wszelki wypadek porozmawiamy z
>psychologiem.

Uwazam, ze warto skorzystac z porady (najpierw bez dziecka).

17. Data: 2005-05-21 21:11:05

Od: ktośka <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o tym właśnie myślałem

> wybacz, ale nie słyszałem jeszcze o przypadku, żeby 8-letnie dziecko
> mogło przeżywać orgazm

MOżliwe. Ja u chłopczyka 5-letniego coś takiego widziałam. Kładł się na
brzuszku i rytmicznie poruszał. Robił to często, szczególnie podczas
leżakowania...

18. Data: 2005-05-21 21:15:16

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktośka napisał(a):
> MOżliwe. Ja u chłopczyka 5-letniego coś takiego widziałam. Kładł się na
> brzuszku i rytmicznie poruszał. Robił to często, szczególnie podczas
> leżakowania...

czy mozliwe jest ze takie dziecko nie robilo tego z wlasnej przyjemnosci
tylko ze wzgledu na jakies wpojone wzorce? mam tu na mysli
nieodpowiednie wychowanie, jakis przypadek molestowania lub tez moze
taki dzieciak widzial cos czego nie powinien..? bo wydaje mi sie to
naprawde dziwne :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

19. Data: 2005-05-22 11:16:53

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieodpowiednie wychowanie, jakis przypadek molestowania lub tez moze
> taki dzieciak widzial cos czego nie powinien..? bo wydaje mi sie to

No wiesz, o ile u chłopca takie zdarzenie można powiązać z naśladowaniem
pewnych zachowań widzianych np. w telewizji, o tyle dziewczynki na ściskanie
nóg muszą same "wpadnąć". Molestowanie nie ma nic wspólnego ze spinaniem
mięśni. Po prostu w jakiś sposób odczuła przyjemność ze spinania ud, a
wiadomo, do przyjemności człowiek wraca.....i wraca....
Ja w szkole nie mogłam robić ćwiczenia tzw. kołyski..... dlaczego nie
powiem;P

Akulka

20. Data: 2005-05-22 11:25:27

Od: ktośka <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieodpowiednie wychowanie, jakis przypadek molestowania lub tez moze
> taki dzieciak widzial cos czego nie powinien..? bo wydaje mi sie to

Tak, właśnie tak... Może dziecko po prostu "podglądnęło" rodziców, może
nawet rodzice się z tym nie ukrywali. Dzieciaki są wszystkiego ciekawe, mogą
próbować naśladować dorosłych.
Widziałam też inny przypadek, ale w domu dziecka. Przebywał tam 4 letni
maluch, bardzo zaniedbany przez rodziców, nie mówił, dopiero uczył się
chodzić. Spał w pokoju z 5 latkiem- dzieckiem z patologicznej rodziny. Mały
miał biegunkę, zaczerwienionego siusiaka, ale nie wiadomo było z czego.
Dopiero gdy jedna z wychowawczyć znalazła brudną pieluchę schowaną w szafie,
domyśliły się, co się stało. Okazało się, że ten drugi chłopczyk, w nocy
wyjmował szczebelki w łóżeczku malucha, ściągał mu pieluchę i albo kładł się
na nim, wykonując odpowiednie ruchy, albo ciągnął za siusiaka... Mały był
bezbronny, chociaż dużo rozumiał , nie umiał nic powiedzieć, poskarżyć się.
Biegunka była reakcją na stres. Chłopak się przyznał. Widocznie tak było w
domu, dorośli robili to przy dzieciach... Wątpię, żeby mały sam wpadł na
to... STraszne, ale prawdziwe.......

Drgania
Szukam środka anty-nasennego
szczepienie p/WZW B i ciąża