Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~// Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//

Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//

Data: 2010-01-07 12:29:54
Temat: Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Od: J-23 <k...@g...pl>

On 7 Sty, 12:58, medea <e...@p...fm> wrote:

> Może tak - mnie też się podobał. Oglądałam z dużym zaangażowaniem,
> momentami sporym rozbawieniem. Gra aktorska w porządku, ale bez
> fajerwerków. Faktycznie - tak jak pisze Qra - gra Dorocińskiego nawet
> dobra.

> Najpoważniejszy zarzut z mojej strony - IMO film przeznaczony wyłącznie
> do odbioru przez widza polskiego, który wiele sobie może dopowiedzieć,
> znając odrobinę historię. W ogóle nie jest wyjaśniony ten nastrój
> napięcia, strachu, który powoduje chociażby to konieczność połykania
> monety. Gdyby pojawiła się wcześniej jakaś scena, że ktoś obrywa za
> [...]

Jest powiedziane ze: kaza oddawac zloto.
Nie wszystko musi byc doslowne, to jest sztuka
W jakiejs telenoweli walkuje sie kwestie wiekszego,
lub mniejszego dodatku majonezu, przez trzy odcinki.
Zas rozmowa o ciazy, to juz powinna sie odbywac na kolanach,
lub lezac krzyzem, przed ksiedzem.
W tym filmie nie ma demagogii, i to jest jego zaleta.
Czy pod presja, czy bez presji, wazne ze bohaterka jak modliszka w
koncu usmierca swojego kochanka.
Bo inaczej nie zapetlilaby sie tragikomiczna intryga,
z podobienstwem syna do niechlubnego taty.
I tenze syn poza wszystkim, jest gejem.
Wobec necjonalistycznych i homofibicznych tendencji w polskim
spoleczenstwie,
jest to czytelna prowokacja.
Dodatkowo, wszystko odbywa sie bez udzialu jakigos ksiedza,
co stanowi ewenement polskiego kina ostatnich lat.
I to mi sie szczegolnie podoba.

J-23 itede...