Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//

11. Data: 2010-01-04 18:06:17

Temat: Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tonighthttp://www.youtube.com/watch?v=yDh4GC7n0ig

> Może nie swingowo, ale tez w tematyce
:)http://www.youtube.com/watch?v=WIoPIBl_1Cg&feature
=relatedhttp://www.dailymotion.pl/video/x7400n_laury
n-hill-cant-take-my-eyes-...http://www.dailymotion.p
l/video/x10vtu_kelly-clarkson-the-trouble-wit...http
://www.dailymotion.pl/video/x2qah8_the-pussycat-doll
s-stickwitu_m...http://www.dailymotion.pl/video/x29z
4p_natasha-bedingfield-soulmate_m...

> i liste zamykaja faceci
>
> http://www.youtube.com/watch?v=7Z5MkaDQFMEhttp://www
.youtube.com/watch?v=ChQ4oXKQXcE

> przesłodziłam... :/  a co tam :)
> ___
> Iza

UPS!
W ogole nie slucham takiej muzy...
Z lzejszych "kawalkow", to moze Chris Boti:
http://www.youtube.com/watch?v=rHW90UCQtos
albo starsze, Chet Baker - My Funny Valentine
http://www.youtube.com/watch?v=UOEIQKczRPY&feature=r
elated

jak zawsze z boku mozna sobie cos dopasowac

J-23 itede...

PS. popu nie slucham, a juz w szczegolnosci muzy martwej, tzn.
sklejanej z roznych sampli, i kawalkow. albo ktos potrafi i zagra albo
zaspiewa, albo... lipa

12. Data: 2010-01-04 18:58:49

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 19:06, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
Valentinehttp://www.youtube.com/watch?v=UOEIQKczRPY&
feature=related

> jak zawsze z boku mozna sobie cos dopasowac

Kucze... nie znam się kompletnie na dżazie ...kucze, ale dość fajne to
było.
Jakoś taki mi ten kawałek Tiziano brzmiał swingowo więc go lapnęłam,
przez co może nieco zagięłam pryzmat postrzeganie moich preferencji
muzycznych. Niemnie ja słucham w zasadzie wszystkiego ciurkiem. ..no
może oprócz disco-polo, country, gothic i dżazu.

> PS. popu nie slucham, a juz w szczegolnosci muzy martwej, tzn.
> sklejanej z roznych sampli, i kawalkow. albo ktos potrafi i zagra albo
> zaspiewa, albo... lipa

A co lubisz z włoskiego repertuaru ? :)
___
Iza

13. Data: 2010-01-04 22:15:31

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 19:58, Iza <f...@o...pl> wrote:

> [...]
> muzycznych. Niemnie ja  słucham w zasadzie wszystkiego ciurkiem. ..no
> może oprócz disco-polo, country, gothic i dżazu.

Ale mnie postawilas pod sciana!
Bez zastanowienia powiem ze wloska opere, i bel canto,
ale niestety niemal w ogole nie slucham rzeczonej opery.
Jedynie jakies ramoty przychodza mi do glowy.
Znam troche Erosa Ramazzotti.... i dalej pustka.
Nastepnie dlugo nic, i sp. nieodzalowany Fred Buscaglione
http://www.youtube.com/watch?v=_4HK-8EUMto

J-23 itede...

14. Data: 2010-01-05 08:10:19

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 23:15, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> Jedynie jakies ramoty przychodza mi do glowy.
> Znam troche Erosa Ramazzotti.... i dalej pustka.
> Nastepnie dlugo nic, i sp. nieodzalowany Fred

No proszę :) nic dziwnego że włoskie :)
Co zaś sie tyczy Erosa to owszem wchodzi do
kanonu i moich ulubionych wykonawców, muzyki, której
zresztą Ty nie słuchasz :). Zwłaszcza stare kawałki
z przełomu 91/94...a może nawet wcześniej.
Niemniej te nowsze też lubie.
Hmm...Fred Buscaglione?...w sumie pierwszy
raz go słyszę. Wcześniej nie miałam
tak swobodnego dostępu do muzyki
i gust ...jako taki ...wyrobił mi sie dopiero w
latach 93/09r. Myśle sobie, że spory wkład w nasz gust
również muzyczny mają np preferencje wyniesione
od rodziców... dziadków. Moi niczego podówczas nie słuchali.
Matka lubiła Black...
http://www.youtube.com/watch?v=iyfu_mU-dmo
...i w rzeczy samej to mi po niej pozostało.
Kurcze tak słuchałam tego Freda i się nabrałam, że mógł
pochodzić z Sardynii ...bo dialekt jakiś taki hiszpański ;)))
a on z Toino ... był...bu :)
To co prawda nie nowość, ale odemnie i od Erosa :)
http://www.youtube.com/watch?v=ssqDgVDb-xA
___
Iza

15. Data: 2010-01-06 22:00:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> fajne ramoty, ale polecam
> http://www.youtube.com/watch?v=XbZwA1syUsM&feature=r
elated
> sam film tez jest super

IMO - muzyczka OK, ale sam film nie jest super. Nie jest zły, ale trochę
jak zwykle przereklamowany i nastawiłam się na coś wyjątkowego.
A już zupełnie nie rozumiem jak można liczyć na to, że ten film
zdobędzie Oskara.

Ewa

16. Data: 2010-01-07 11:21:42

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sty, 23:00, medea <e...@p...fm> wrote:

related

> IMO - muzyczka OK, ale sam film nie jest super. Nie jest z y, ale troch
> jak zwykle przereklamowany i nastawi am si na co wyj tkowego.
> A ju zupe nie nie rozumiem jak mo na liczy na to, e ten film
> zdob dzie Oskara.
>
> Ewa

Mnie sie podobal.
Swietny scenariusz - wszystko spojne.
Dobrze zrealizowany.
Bo i scenografia sprawia ze czuje sie czas historyczny,
ale tez zdjecia w konwencji B&W, b.dobre operatorsko.
Plus historyczne wstawki.
Gra aktorow, to jest poezja. Niemal same swietne kreacje.
Na koniec najwazniejsze jest to,
ze jest to chyba pierwszy polski film traktujacy o czasach
stalinowskich,
bez epatowania widza martrologia. I bez typowego ladunku resentymentow
dla w/w czasu.
To jest targikomedia, i wyrobiony widz moze sie zdrowo smiac z trupa
rozpuszczanego w wannie.
Podobnie jak to jest w przypadku dziela pt. Arszenik i stare koronki.
Gdzie trupow bez liku, a jest smiesznie.

J-23 itede...

PS. przy okazji, co Ci sie nie podoba w tym filmie. i czego mianowice
sie spodziewales. i skad Twoje rozczarowanie

17. Data: 2010-01-07 11:31:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie J-23 <k...@g...pl> tak oto plecie:

elated

> Mnie sie podobal.

Mnie tez sie podobal. Chociazby dlatego, ze nie jest kolejna nieudolna próba
nasladowania amerykanskich komedii romantycznych. Janda jak zwykle ona
ciagle rozdygotana, Anna Polony - klasa sama w sobie. Po raz pierwszy
widzialam fajna gre Dorocinskiego.
</ spoiler>

Pomysl z miejscem pochówku znakomity.

Qra

18. Data: 2010-01-07 11:58:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> [...]
> Podobnie jak to jest w przypadku dziela pt. Arszenik i stare koronki.
> Gdzie trupow bez liku, a jest smiesznie.

Może tak - mnie też się podobał. Oglądałam z dużym zaangażowaniem,
momentami sporym rozbawieniem. Gra aktorska w porządku, ale bez
fajerwerków. Faktycznie - tak jak pisze Qra - gra Dorocińskiego nawet
dobra.

> PS. przy okazji, co Ci sie nie podoba w tym filmie. i czego mianowice
> sie spodziewales. i skad Twoje rozczarowanie

Najpoważniejszy zarzut z mojej strony - IMO film przeznaczony wyłącznie
do odbioru przez widza polskiego, który wiele sobie może dopowiedzieć,
znając odrobinę historię. W ogóle nie jest wyjaśniony ten nastrój
napięcia, strachu, który powoduje chociażby to konieczność połykania
monety. Gdyby pojawiła się wcześniej jakaś scena, że ktoś obrywa za
posiadanie złota, idzie do więzienia, to byłoby to jasne dla każdego. A
tak - widz z bloku zachodniego nie będzie w ogóle wiedział, co jest
grane. Oczywiście wie, że reżim stalinowski itd. ale skąd nagle strach
towarzyszący głupiej monecie. Trochę za mało tragedii w tej tragikomedii.
Dla mnie najbardziej tragiczne było coś z zupełnie innej mańki - do
jakiego nieszczęścia może doprowadzić presja wywoływana na dziecku, że
już musi wyjść za mąż. Czyli - odebrałam ten film z perspektywy widza
zupełnie świeżego, żtp. młodziaka. ;)
No i taka drobnostka - charakteryzacja Buzkówny na staruszkę trochę nie
bardzo udana.

Ewa

19. Data: 2010-01-07 12:05:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> napięcia, strachu, który powoduje chociażby

> konieczność połykania
> monety. Gdyby pojawiła się wcześniej jakaś scena, że ktoś obrywa za
> posiadanie złota, idzie do więzienia, to byłoby to jasne dla każdego.

Tym bardziej, że ostatecznie moneta ląduje byle gdzie i nikt się już tym
nie zajmuje.

Ewa

20. Data: 2010-01-07 12:29:54

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 12:58, medea <e...@p...fm> wrote:

> [...]
> zupełnie świeżego, żtp. młodziaka. ;)
> No i taka drobnostka - charakteryzacja Buzkówny na staruszkę trochę nie

Jest powiedziane ze: kaza oddawac zloto.
Nie wszystko musi byc doslowne, to jest sztuka
W jakiejs telenoweli walkuje sie kwestie wiekszego,
lub mniejszego dodatku majonezu, przez trzy odcinki.
Zas rozmowa o ciazy, to juz powinna sie odbywac na kolanach,
lub lezac krzyzem, przed ksiedzem.
W tym filmie nie ma demagogii, i to jest jego zaleta.
Czy pod presja, czy bez presji, wazne ze bohaterka jak modliszka w
koncu usmierca swojego kochanka.
Bo inaczej nie zapetlilaby sie tragikomiczna intryga,
z podobienstwem syna do niechlubnego taty.
I tenze syn poza wszystkim, jest gejem.
Wobec necjonalistycznych i homofibicznych tendencji w polskim
spoleczenstwie,
jest to czytelna prowokacja.
Dodatkowo, wszystko odbywa sie bez udzialu jakigos ksiedza,
co stanowi ewenement polskiego kina ostatnich lat.
I to mi sie szczegolnie podoba.

J-23 itede...

Propaganda [GW o TVP a my o GW]
DZIECKO....
Zmiana perspektywy widzenia
Ilu ludzi, tyle poglądów i opinii w danej sprawie.
Specjalnie dla Pansli - "Naród Żydowski został wymyślony" ;>