Specjalnie dla Pansli - "Naród Żydowski został wymyślony" ;>

1. Data: 2010-01-02 15:41:10

Temat: Re: Specjalnie dla Pansli - "Naród Żydowski został wymyślony" ;>
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"flyer" <f...@g...pl> wrote in message
news:hhnplr$850$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> http://www.rp.pl/artykul/398485_Narod_zydowski_zosta
l_wymyslony.html

Bardziej mnie interesuje Słowiańszczyzna i .......... Ariowie, których
Polacy są najbliższymi spadkobiercami.

2. Data: 2010-01-02 15:45:32

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2010-01-02 19:16:06

Od: "Re dart" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> http://www.rp.pl/artykul/398485_Narod_zydowski_zosta
l_wymyslony.html

Cieszy to, że tacy otrzeźwiający historycy mają w tym całym bajzlu
słyszalny głos.

4. Data: 2010-01-03 10:57:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"trurl" <t...@o...pl> wrote in message news:hhs6ac$q95$1@news.onet.pl...

> "flyer" <f...@g...pl> wrote in message
l_wymyslony.html

> "Jedna z największych tragedii ludzkości polega na tym, że ludzie patrzą,
> ale nie widzą. Żyjemy w oparach ideologii, które lansują najbardziej
> karkołomne teorie, a my bezrefleksyjnie je przyjmujemy i uważamy za prawdę
> objawioną."
>
> Tyle w temacie.

Ale qrwy kręcicie. Nazwa Żydzi (pogardliwa) używana była na początku
przez Izraelitów względem Judeiczyków.
Obecnie nazwa ta jest używana względem Aszkenazich - Chazarów o religii
talmudystycznej i tylko ten fakt łączy Aszkenazich z Żydami. Pochodzenie
Moise - Chazarów jest już znane - nie są Żydami, nie pochodzą z Palestyny.
Ich matkami były cztery kobiety wywodzące się z Mongolii.

5. Data: 2010-01-04 07:42:23

Od: "trurl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2010-01-04 10:44:01

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"flyer" <f...@g...pl> wrote in message
> http://www.rp.pl/artykul/398485_Narod_zydowski_zosta
l_wymyslony.html

Bardzo ciekawy tekst, niesamowite jest to ze:

"członek Hamasu z Hebronu jest bliżej spokrewniony z antycznymi Żydami niż
izraelski żołnierz, z którym walczy."

albo

"Polityka Państwa Izrael przyczyniła się do znacznie większego wzrostu
antysemityzmu niż moja książka. Gdy ktoś mówi coś niewygodnego, najłatwiej
jest go oskarżyć o antysemityzm. Ja nie dam sobie zamknąć ust i dalej będę
się starał obalić niebezpieczny mit"

Pozdrawiam,
Duch

"Znać się jak dwa łyse konie"
Emergencja a Robakks
Witajcie w nowym roku!
Oficjalnie przepraszam Sendera za "anonima"
SYN