Ilu ludzi, tyle poglądów i opinii w danej sprawie.

1. Data: 2010-01-02 23:24:02

Temat: Ilu ludzi, tyle poglądów i opinii w danej sprawie.
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak właśnie, nie inaczej. Dla jednego czarne jest czarne i zawsze
będzie czarne, dla drugiego czarne będzie białe, a dla jeszcze kogoś
innego będzie to cała gama różnego rodzaju odcieni szarości. Że nie
wspomnę już o takich, którzy w owej czerni odnajdą całą paletę barw i
kolorów wszelkiej maści, he he! To dopiero by było pole do
dyskusji! ;-):):)

Co jednak najważniejsze, po części każda z tych osób będzie miała na
swój sposób rację. Jakiż to więc cel dyskusji wówczas? Wiele jest
przecież spraw, w których przekonujemy się nawzajem o tym czy masło
jest masłem czy tylko masełkiem. Z drugiej jednak strony gdyby nie
dyskusje między innymi oraz ciągła weryfikacja tego co już raz zostało
naukowo sprawdzone i udowodnione, pewnie do dziś tkwilibyśmy w
przekonaniu,że ziemia jest płaska.

Ot i tyle, napisałem co wiedziałem, co tam sobie pomyślałem, i by było
tego mego "pitu, pitu".

Pozdrawiam,
darr_d1

2. Data: 2010-01-03 07:31:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darr_d1" <d...@w...pl>
m.googlegroups.com...

> [...]
> wspomnę już o takich, którzy w owej czerni odnajdą całą paletę barw i
> kolorów wszelkiej maści, he he! To dopiero by było pole do

lol ;)))

> [...]
> przekonaniu,że ziemia jest płaska.
>
> Ot i tyle, napisałem co wiedziałem, co tam sobie pomyślałem, i by było

Dla osób niewidzących oczami są uszy. Wyobraź sobie tłum ślepców
i ich przywódcę super-ślepca, który udaje, że widzi i swoimi słowami
wywołuje u swojego stada nieprawdziwe wizje. Stado wierzy swojemu
guru, a nie wierzy dziecku, które woła: "król jest nagi".
Wiesz dlaczego tak się dzieje na planecie maUp?
Czy dlatego, że ślepcy mają szeroko zamknięte oczy? ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

3. Data: 2010-01-03 19:31:16

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sty, 08:31, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

> [...]
> Wiesz dlaczego tak się dzieje na planecie maUp?
> Czy dlatego, że lepcy mają szeroko zamknięte oczy? ;)

Ja bym raczej obstawiał słuch zbyt słabo "wyostrzony", he he...:-))

4. Data: 2010-01-04 10:40:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze warto posłuchać co wykombinował sobie ktoś inny, prawda? A nuż
wyważył jakieś przydatne drzwi?
MK

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

Specjalnie dla Pansli - "Naród Żydowski został wymyślony" ;>
"Znać się jak dwa łyse konie"
Emergencja a Robakks
Witajcie w nowym roku!
Oficjalnie przepraszam Sendera za "anonima"