www.pajacyk.pl Pomozemy ?

1. Data: 2002-12-14 17:15:30

Temat: www.pajacyk.pl Pomozemy ?
Od: "B@ltazar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.pajacyk.pl -

2. Data: 2002-12-14 18:24:48

Temat: Re: www.pajacyk.pl Pomozemy ?
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego nie ;-).

Pozdrawiam, andrzej

B@ltazar wrote:
> www.pajacyk.pl -

3. Data: 2002-12-14 19:14:52

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B@ltazar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:atfovc$ekr$1@news.tpi.pl...
> www.pajacyk.pl -

Nie za bardzo rozumiem jak pomagam klikając w pajacyka,może ktoś mógłby
wytłumaczyć.A tak poza tym to cel szczcytny.
P.S

4. Data: 2002-12-14 19:42:55

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hip-Hop wrote:
>
> Nie za bardzo rozumiem jak pomagam klikając w pajacyka,może ktoś
> mógłby wytłumaczyć.A tak poza tym to cel szczcytny.
> P.S

3. Czy kliknięcie w brzuszek Pajacyka coś mnie kosztuje?
Nic (oprócz, oczywiście, twojego połączenia z Internetem). Klikając w
brzuszek Pajacyka wchodzisz na stronę z bannerami sponsorów Polskiej Strony
Głodu. To oni zapłacą za to, że zobaczyłeś ich bannery reklamowe.

Żródło: http://www.pajacyk.pl

Mam nadzieję, że teraz jest wszystko jasne ;-).

Pozdrawiam, andrzej

5. Data: 2002-12-14 20:04:35

Od: "Hip-Hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Żródło: http://www.pajacyk.pl
>

> Mam nadzieję, że teraz jest wszystko jasne ;-).

Wielkie dzięki.
P.S

6. Data: 2002-12-14 23:36:46

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 14 Dec 2002 18:15:30 +0100,B@ltazar <atfovc$ekr$1@news.tpi.pl>
napisał/a:

> www.pajacyk.pl -

Sam też jesteś pajacyk i spamer.

--
Kaja

7. Data: 2002-12-15 15:22:45

Od: "kakrysa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam też jesteś pajacyk i spamer.

Za to ty idiotka.
Nie kazdemu jest dane siedziec z sytym żołądkiem przed komputerem.

8. Data: 2002-12-15 18:13:30

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klikając w
> Strony

Sęk w tym, że od pewnego czasu sponsorzy nie pchają się jakoś na tę
stronę.....więc klikając nie dajesz niestety PAH żadnych pieniędzy.
Ola

9. Data: 2002-12-15 18:19:46

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:
> Klikając w
>
> Sęk w tym, że od pewnego czasu sponsorzy nie pchają się jakoś na tę
> stronę.....więc klikając nie dajesz niestety PAH żadnych pieniędzy.
> Ola

To chyba jest nieprawda, ponieważ po kliknięciu na pajacyku pokazuje się
jeden banner reklamowy. Po kliknięciu na nim, ukazuje się strona firmy
http://www.pryzmaty.pl/ , która to prawdopodobnie jest dzisiejszym
sponsorem.

Pozdrawiam, andrzej

10. Data: 2002-12-15 18:41:40

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Żródło: http://www.pajacyk.pl
>

> Mam nadzieję, że teraz jest wszystko jasne ;-).

A poza tym nieprawda jest, ze tylko raz dziennie mozemy zasilic fundusz.
Wystarczy usunac pliki cookie i pajacyk znowu przyjmuje.
adam

W nocy dusze sie.
Otyłość a marznięcie
Halluxy