www.poradnikmedyczny.pl

11. Data: 2000-08-21 07:42:03

Temat: Re: www.poradnikmedyczny.pl
Od: Andrzej Wanicki <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem bardzo kiepska strona pod wzgledem technicznym. juz po
raz piaty ja laduje i po raz piaty widze biala strone chociaz zaleacy
IE pokazuje ze mam zaladowana prawie cala strone - trwa to okropnie
dlugo. Moze by tak odchudzanie ;)

anwan

--
Wysoka jako

12. Data: 2000-08-21 09:29:27

Od: "Jerzy Zduleczny" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Serwis ten przygotowywany jest przez grupę lekarzy medycyny i zawiera
aktualną wiedzę medyczną. "

Jeśli serwis jest przygotowywany przez lekarzy to dlaczego w opisie choroby
wrzodowej zabrakło m.in. informacji n.t. roli Helicobacter pylori, w
powstawaniu tej choroby. Przecież jest to jedno z najwiekszych odkryć XX
wieku !!!! A w Państwa tekstach jest jedynie wzmianka na końcu przy lekach
przeciwko H.P. Myśle też że kolejność badań diagnostycznych powinna być inna
bo trąci to wiedzą archaiczną.

Z poważaniem

lek.med. Jerzy Zduleczny
www.labmed.com.pl

13. Data: 2000-08-21 12:14:18

Temat: Re: Odp: www.poradnikmedyczny.pl
Od: b...@i...WYTNIJTO.pl (Bartek Kwinta) szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
>diagnostyce.
>
>Zapraszamy do przejrzenia naszych referencji.

Chlopie, spusc lepiej uszy po sobie i poczytaj jak mozna zrobic
interaktywa strone dla kazdej przegladarki zamiast trzymac sie jak
pijany slupa. Jak sie nie zna podstaw grafiki na www i kodowania
polskich znakow to o czym tu mowic?
Zobacz ile dzieki czyjejs (Twojej?) glupocie przecietny user napija
tepsie - strona glowna ma ponad 300 kB !!!

Bartek

14. Data: 2000-08-22 22:38:47

Temat: Odp: Odp: www.poradnikmedyczny.pl
Od: "Igor" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartek Kwinta <b...@i...WYTNIJTO.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...ceti.com.pl...

> [...]
> Zobacz ile dzieki czyjejs (Twojej?) glupocie przecietny user napija
> tepsie - strona glowna ma ponad 300 kB !!!

Uprzejmie dziękujemy za wnikliwe uwagi. Rzeczywiscie portal zajmuje zbyt
duzo pamieci, dlatego tez mam nadzieje iz ucieszy Pana wiadomosc o
odchudzeniu portalu o połowe, dzieki czemu portal bedzie ladowac sie
szybciej.

Jezeli chodzi o kompatobilnosc z NN, prosze przeczytac nasz poprzedni list w
grupie dyskusyjnej. Z calym szacunkiem dla firmy NN, nie wypracowala ona
spojnego systemu JavaScript z MS. Oczywiscie wersja dla NN ukaze sie
niebawem, tymczasem, zapraszam do portalu poprzez przegladarke MS. Mam
nadzieje iz najnowsze artykuly o antykoncepcji i nasza baza 669 produktow
zywnosciowych zliczajaca kalorie troszeczke ochlodza Pana zle nastawienie.

Bardzo dziekujemy za goracy ton listu. Mamy nadzieje iz prywatnie uzywa Pan
rownie czesto slowa 'chlopie' do nieznajomych ludzi. Coz, internet napewno
naucza, watpliwe czy wychowuje.

Z wyrazami szacunku.

> Bartek ???

Igor Gnot
Redaktor Naczelny
i...@p...poradnikmedyczny.pl

15. Data: 2000-08-22 22:42:27

Temat: Odp: www.poradnikmedyczny.pl
Od: "Igor" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...

> Takiego dna jeszcze nie widzialem!!!
>
> Nie dosc ze po polsku nie potrafia pisac to jeszcze do uzywania malego i
> miekkiego (micro soft) zmuszaja.
>
> Dzieki temu ci, ktorzy uzywaja Unixow i linuxa nie beda oglupiani waszym
> serwisem!
> Tak trzymac
> Co? Roche czy Shering za propagande sukcesu przemyslu farmaceutycznego
> za malo zaplacily, aby fachowcom oddac do wykonania ten portal?

To rzeczywiscie fakt. Firmy farmaceutyczne nie udostepnilu zadnych funduszy,
dlatego tez, nasz portal jest niezalezny a posiadajac bogate zaplecze
merytoryczne ma szanse stac sie pierwszym internetowym poradnikiem o duzej
wiarygodnosci.

Prosze wziac pod uwage iz portal jest udostepniany w wersji pilotazowej.
Bardzo dziekujemy za uwagi, z pewnoscia przyczynia sie do poprawienia
naszych uslug. Z pewnoscia nie zaniedbamy tak duzego grona uzytkownikow
systemu Linux.

> Jacek ????

Igor Gnot
Redaktor Naczelny
i...@p...poradnikmedyczny.pl

16. Data: 2000-08-22 22:55:26

Od: "Igor" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Zduleczny <j...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:XD6o5.489$Y...@n...tpnet.pl...
> [...]
> przeciwko H.P. Myśle też że kolejność badań diagnostycznych powinna być

W zgadzam sie w 100% Panem. Prosze zauwazyc iz wszystkie artykuly z medycyny
chorob wewnetrznych zaczerpniete sa z serwisu Webmedia/medic. Aktualnie nasz
zespol redakcyjny opracowywuje wlasne materialy dzialu
gastroenterologicznego pod opieka Slaskiej Akademii Medycznej. Z pewnoscia
nie omieszkamy zaznaczyc jak duze znaczenie ma diagnostyka i wykrywalnosc
E.coli i jej konsekwencje pod postacia zwiekszonego ryzyka rozwoju choroby
wrzodowej.

Ponadto zapraszam Pana Doktora oraz innych lekarzy do wspolpracy. Mamy
nadzieje iz udostepniajac pacjentowi portal, ktory tak naprawde jest baza
danych oraz szeregiem aplikacji internetowych, stanie sie w krotkim czasie
skarbnica wiedzy sprawdzonej i rzetelnej. Kazdy z artykulow wprowadzony do
bazy archiwum zostanie zrecenzowany przez wybitnych pracownikow Śląskiej
Akademii Medycznej oraz Akademii w Poznaniu i Warszawie. Mamy nadzieje, iz
mozliwosc zamieszczenia w stopce nazwiska autora, linku do jego strony
domowej, bezplatna mozliwosc umieszczenia danych w katalogu lekarzy, oraz
rosnace zainteresowanie portalem zacheca Pana do podjecia wspolpracy.

Z wyrazami szacunku,

Igor Gnot
Redaktor Naczelny
i...@p...poradnikmedyczny.pl

17. Data: 2000-08-23 01:37:28

Od: "Igor" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Stosowanie dwu-trzy kolorowych ikonek w postaci plikow jpg swiadczy
> o braku elementarnej wiedzy o webowych standardach. Gdyby zasosowac
> gify - mialyby ok 1 kb - zastosowane jpg maja po 7 kilo!
> Brak szacynku dla ogladajacego strone ktory placi za kazdy bajt.
>
> "uzywasz przegladarki nie zgodnej z ...." - pisze sie nietrzezwy czy
> nie trzezwy?
> W tym wypadku mamy doczynienia z pisownia _niezgodna_ regulami jez.
> polskiego.
> Diagnoza: zwolnic webmastera - patalacha... i budowac wszystko od

Panie Bartku, zaczynam zastanawiać się dlaczego grupa dyskusyjna
sci.medycyna tak bardzo zaciekle rozpatruje sprawy tworzenia strony. Z calym
szacunkiem, nie zdaje Pan sobie sprawy ile pracy poswiecono na stworzenie
portalu. Chce nadmienic po raz kolejny iz jest to program pilotazowy.
Ponadto, dobrze zdajemy sobie sprawe iz odciecie drogi NN jest tymczasowe.
Nie uwaza Pan chyba ze moglibysmy na stale dyskryminowac uzytkownikow NN?

Tymniemniej czekam na wiecej komentarzy, przyczyniaja sie one bowiem w
znaczacy sposob do poprawienia naszego portalu.

Z wyrazami szacunku

Igor Gnot

18. Data: 2000-08-23 01:45:23

Od: "Igor" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamil Nowak <k...@d...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8nonjv$181r$...@s...dtcentrum.com...
> [...]
> zanim nie zrobicie waszego serwisu dostepnego dla WSZYSTKICH uzytkownikow.
> Dajecie tym samym tylko dowod waszej niewiedzy, zeby nie powiedziec
> ingnoracji i totalnego tumiwisizmu....

> leczenia,
>
> Chyba nie skorzystam, bo w swoich planach nie uwzgledniliscie mnie jako
> klienta waszego portalu. Mnie i wiele milionow uzytkownikow na calym
> swiecie.
> Smutne....

> Przeciez sie nie da.....

> Nie ma za co, mnie to wisi jednym slowem, tak jak i wam.

Choc nie uwierzy Pan w to, nam nie wisi a wrecz przeciwnie. Do konca tego
tygodnia portal zostanie udostepniony w technologii dhtml takze dla NN.

> pozdrawiam
> Kamil Nowak
> wcale nie jakis fan NN tylko zwykly uzytkownik, ktory uzywa tego co lepsze
> danej chwili

I bardzo dobrze, to wspaniale.
Miedzy nami, zupelnie poza marginesem, bardzo zaciekawilo mnie nagle
oburzenie uzytkownikow NN, dawno nie bylo widac tak zywej wymiany zdan na
tej liscie. I bardzo dobrze. Fakt, faktow, powinnismy uruchomic portal dla
obu przegladarek jednoczesnie. Mam jednak nadzieje iz w ciagu najblizszych
dni, gdy rozpoczniemy prawdziwa akcje reklamowa 'miliony' uzytkownikow NN
powroca do portalu, jakby na to nie patrzac, zawartosc jest najwazniejsza.
Szkoda, iz w tej chwili nie moze Pan jej zobaczyc. Bedziemy przyspieszac
prace.

Igor Gnot

19. Data: 2000-08-23 05:28:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Aug 2000, Igor wrote:

> Jezeli chodzi o kompatobilnosc z NN, prosze przeczytac nasz poprzedni list w
> grupie dyskusyjnej. Z calym szacunkiem dla firmy NN, nie wypracowala ona
> spojnego systemu JavaScript z MS.

A dlaczego mialaby? Przeciez autorem technologii Java jest Sun
Microsystems i zdaje sie, ze Java zawarta w Netscape jest blizsza
standardowi Sun'a niz w IE - ale dla pewnosci kopie listu wysylam
do przedstawicieli Sun'a

Pozdrawiam

Piotr
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zaglosuj! http://www.am.torun.pl/certify

20. Data: 2000-08-23 05:33:17

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Aug 2000, Igor wrote:

> [...]
> dlatego tez, nasz portal jest niezalezny a posiadajac bogate zaplecze
> merytoryczne ma szanse stac sie pierwszym internetowym poradnikiem o duzej

Na jakiej zasadzie ta wiarygodnosc jest potwierdzana? Przyznam, ze
poki co pisza Panstwo ze zbyt duzym zadeciem. Jest tam niewiele rzeczy
merytorycznych a portal - choc piekny jest nazbyt barokowy i laduje
sie zbyt dlugo. Nie wiem czy Wasz portal ma byc dla ludzi czy ludzie
dla portalu. Moze warto zrezygnowac z wybujalych technologii na rzecz
tego aby sie to ladowalo dobrze i to w Netscape.

Pozdrowienia

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>