wybaczcie ignorancje, ale gdzie jest "cafe"?

1. Data: 2001-11-27 11:51:11

Temat: wybaczcie ignorancje, ale gdzie jest "cafe"?
Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześc,
nowa tu jestem i jeszcze w tym wszystkim orientuje ;-). Szukam "cafe" ... i
nie moge znaleśc :(. Moze ktos ze "starszych" grupowiczów podpowie? ( Mam
grypy dysk z news.tpi.pl i tam na liscie szukała i nie ma). Może można
zrobic gdzieś "normalną" subskrypcje na konto?

POzdrówka
sassanach

1. Data: 2001-11-27 11:58:46

Temat: Re: wybaczcie ignorancje, ale gdzie jest "cafe"?
Od: "Ostry" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o "Cafe za Słupem" to w Gadńsku w Alei Glutaminianu Sodu nr 8
:)

--
ostry

1. Data: 2001-11-27 13:09:05

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sassanach" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> grypy dysk z news.tpi.pl i tam na liscie szukała i nie ma). Może można
> zrobic gdzieś "normalną" subskrypcje na konto?

musisz sie zwrocic do naszej Szefowej, przedstawic referencje, podac odzew
na tajne haslo;))))))))
zaraz, zaraz a racuchy umiesz robic?? ;)))))

pozdroffka

NeeA

1. Data: 2001-11-27 13:10:09

Temat: Re: Odp: wybaczcie ignorancje, ale gdzie jest "cafe"?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>odzew

>znowu ktos chleb mi odbiera:)))))
>
>Mechcia

no wytlumaczcie kobiecie...jam dzis mocno zmarniala...:(

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-27 13:21:30

Temat: Odp: wybaczcie ignorancje, ale gdzie jest "cafe"?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
odzew
> na tajne haslo;))))))))
> zaraz, zaraz a racuchy umiesz robic?? ;)))))

znowu ktos chleb mi odbiera:)))))

Mechcia

1. Data: 2001-11-27 13:30:25

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Nea" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> znowu ktos chleb mi odbiera:)))))

ale za to moge sie poledwica drobiowa podzielic:))))))

pozdrooffka
NeeA

1. Data: 2001-11-27 13:36:23

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grypy dysk z news.tpi.pl i tam na liscie szukała i nie ma). Może można
> zrobic gdzieś "normalną" subskrypcje na konto?

Bo "Cafe za Słupem" jest wirtualną strukturą
nałożoną na wirtualny świat Usenetu nałożony
na wirtualną rzeczywistość Internetu.

Naprawdę! To wcale nie jest taki żart!

Jest to doświadczalny dowód przenikania
się wirtualności trzeciego rzędu z gastronomią.

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2001-11-27 13:43:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>sassanach wrote:
>
>< ciach >
>
>ojojoj trudno powiedziec. Wiesz- cafe to twór zyjacy wlasnym zyciem,
>majacy swoich czlonków, zagorzalych zwolenników i cichych przeciwników.
>A zaczelo sie to dawno dawno temu za górami za lasami w pl.rec.kuchnia
>podczas pewnej wojny tortowej. Ku ochronie mniej i bardziej winnych i
>niewinnych zbudowano wtenczas niewinny maciupenki slup, slupeczek za
>który mozna sie bylo schowac przed pociskami ciezkiego kalibru...cdn
>pzdr
>agi

ten slup to byl moj prywatny, reszta poszla za ciosem...w
odpowiedzi na moje niewine pytanie, czy macie slabosc do
plastikowego jedzenia...duzo wody pod slupem....

Krysia, z cygarem, ale zgaslo :(
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-27 13:46:54

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Nea <n...@w...pl>

> ale za to moge sie poledwica drobiowa podzielic:))))))

A co to jest poledwica drobiowa ???

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-11-27 13:46:58

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sassanach wrote:

[...]

Kurczak w sezamie-prosba
Jaki placek na swieta
Jaki placejk na swieta
Czy to już było !!!!?
Sprzedam winko Tokaj Aszu 6 putoniów - rocznik 1988