Re: wybaczenia czas

Data: 2008-12-18 10:22:58
Temat: Re: wybaczenia czas
Od: tren R <t...@p...pl>

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Wiesz, trochę mi głupio, że to mówię, bo się naprawdę cieszę, że PiSiory
> słabną, ale poza kaczorską wierchuszką to tam jednak sporo aktywnych
> i ciekawych ludzi mają (albo lepiej chyba: mieli). A taka afera z
> protestami
> pielęgniarek pod pałacem kultury (które były mocno wspierane przez górników
> właśnie) to myślisz, że z czego wynikała ? <...>

daruj redart, ale o czym ty mówisz?
kiedyś były pielęgniarki, teraz jakieś inne środowisko, przecież
sytuacja była analogiczna bodajże z górnikami ostatnio.

temat brzmi - w wyniku czego mogą spaść notowania jakiejkolwiek partii.
więc moja teza brzmiała, że w wyniku braku dbania o swój wizerunek.
michał natomiast stwierdził, że w wyniku podejmowania trudnych decyzji.

więc - ja się zgadzam z michałem, tylko pytam - który rząd takie trudne
decyzje podejmował / podejmuje - a jeśli, to jakie?

nie chce mi sie schodzić do poziomu "pisiory słabną, popaprańcom rośnie"
bo to już przerabiałem i wiem, że nie tędy droga, a to tylko wskazuje,
że cieszysz się jak małpa do brzytwy, ale niewiele z tego rozumiesz :)

rządy generalnie dbają o własny tyłek - i to jest generalnie zrozumiałe.
stąd dużo pary idzie w działania związane ze sferą reklamy i
autopromocji. tu idzie gra i o możliwości realizacji swego programu
(miejmy nadzieję) i o władzę jako taką (takie tam potrzeby ludzkie) i
wreszcie - last but not least - kasę. choć tych dwóch ostatnich rzeczy
nie da się ścisle rozgraniczyć.

kłopot zaczyna się w momencie gdy traci się pewien balans.
jeśli mamy tylko kasę, albo tylko pr, albo tylko władzę.
jak jest obecnie to sobie sam odpowiedz :)

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/_/Aniele
"quem bate para ensinar, ensina a bater"